Ett litet bildregn.

Alla barnen är hemma, dom följde med Puua till jobbet en liten stund och därefter åt de på McDonalds.
Jag har fått sätta på en gammal videofilm från 2008, från Nicoles första jul.
Jonathan klagar på ont i öronen nu, så han ska få nässpray och alvedon.
 
Här kommer ett litet bildregn!
 
Moster Karo har gjort första flätan på Olivia :)
 
Vanessa bakar piroger med sin pappa
 
Olivias bästa leksak (fast det är grabbarnas)- trakotorn som spelar olika melodier och härmar olika djur.
Den är himlans rolig.
 
Alla på Puua! Ärligt talat så vet jag inte som är värst på att busa- Puua eller barnen? Jag gissar på Puua!
Han är nog värre än alla de 5 tillsammans.
 
Mummu målar Halloween naglar på Vanessa
 
Såhär går Olivia bakom sina storasyskon varje dag, haha... Hon gillar verkligen att få vara med!
 
Danilo ute och cyklar med sin gamla 3-hjuling...
 
Bad & glass-time!
 
Vanessa
 
Olivia skrattar åt Jonathan som busar med henne
 
 
Jag brukar hitta en massa bilder på min mobil som jag inte har tagit. Bilder på fötter, ansikten och diverse möbler och saker. Men häromdagen var det första gången som jag såg att denna tjej var skyldig till dessa bilder!
 
Olivia?! En 10-månaders som vet hur man tar bilder? Haha...
 
Look who´s walking
 
Det är så himla kul att hon börjat gå. Hon är den första av våra barn som börjat gå så tidigt.
Hon går mer och mer för varje dag. Och hon ramlar ju givetvis också och slår sig lite här och där, men det är väl sånt som hör till.
 
Nu är det dags att sätta in en ny maskin tvätt, så jag avslutar denna bildregn med en bild på Jonathan & Danilo.
 
 
Förresten- jag beställde precis en kalender till nästa år med familjebilder. Första året jag gör så. Ska bli kul att se hur den blev i slutändan.
Och idag kom gruppbilderna från dagis hem också, dom sitter redan i kylskåpsdörren.
 
 Ha en härlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: anna

Wow vad duktig olivia är!!! Och grattis till ännu en graviditet (är svartis! Vill också! ) kollar din blogg flera gånger om dagen men brukar inte kommentera :)

2013-11-08 @ 17:01:19
URL: http://pinkmum.blogg.se
Postat av: Gunilla

Härliga bilder!!!

2013-11-08 @ 18:29:42
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback