Året var 2010

Satt och tittade tillbaka på gamla bilder igår, på bilder från året när Danilo och Jonathan föddes- 2010.
Jag skrattade och mindes tillbaka, helt galet vad bilder får en att kännas som att man precis var där.
Jag är glad att jag är en mamarazzi, jag är stolt för alla bilder som jag har, dem betyder otroligt mycket för mig.
Såklart finns alla bilder sparade på skivor.
 
Vi tittade också på gamla videofilmer, från när Nicole var bebis och jag får påminna mig själv varje gång att jag måste filma mera. Oslagbart!
 
Vill ni hänga med i ett tillbaka-titt från år 2010?
Om inte så kan ni sluta läsa härm för er andra- enjoy.
 
Den härt bilden säger nog en massa?
4 blöjbarn.
 
Nicole skulle fylla 2 år om ca. 2 månader när tvillingarna föddes, alla fyra hade blöjor.
Galet vad vi måste ha fått handla blöjor?
Och Vanessa som var bara 9 månader när Jonathan och Danilo föddes, så liten! Hon kunde inte ens gå då ju.
 
När vi gick ut på långsträckor hela familjen gick vi med två dubbelvagnar i början.
 
När jag gick ensam så såg det ut såhär:
 
Tänk så små alla 4 egentligen var...
 
Och jag kan ändå inte minnas att det har varit jobbigt eller svårt?
 
Ahh, kolla så små och smala. Daddy´s little heroes.
Jag erkänner att på några bilder ser jag inte om det är Jonathan eller om det är Danilo på bilden, men här ser jag att Danilo ligger till vänster. han har alltid varit större än Jonathan.
 
T e x den här bilden på mig och....?? Jonathan kanske? (eller Danilo?!) :/
 
Lilla Bessa Bus
 
Haha, älskar verkligen hennes hår! Alla trodde att vi hade rakat av henne håret på sidorna och lämnat en lååång tuppkam ovanpå! Men nope, det såg ut sådär.
 
Systrar och bästa kompisar.
 
Nicole "Nukke" (=dockan)
 
Spelar lite poker med Puua...
 
Nicole & Vanessa firade sin 2 och 1-årsdag tillsammans.
 
Efter det här har "bilkön" blivit något längre, visst Puua?
 
Syskonen Gonzalez -2010-
 
Den här bilden som kommer kommer jag så väl ihåg, jag skulle fota Vanessa, Danilo & Jonathan ihop för att göra inbjudningskort till deras trippeldop. Nicole envisades om att få vara med på bild och Vanessa drog av sig sina två tofsar heeela tiden. Men bilden blev bra till slut! =)
 
Systrarna potttränar tillsammans.
 
Grabbarna tränar...
 
Me & My Baby Boys
 
Efter ett tag köpte vi en ny vagn, en City Select.
 
Till den köpte vi en sidostol till Vanessa som hette BuggyPod. Perfekt kombo tyckte vi!
Våra barn har varit duktiga på att gå själva från tidig ålder, så Nicole behövde ingen vagn alls, trotts att hon inte ens var 2 år.
 
Pyjamas dax!
 
Vadå, här pågår det inte bus alls???!
 
Gåstolen var rolig tyckte Vanessa ibland!
 
Visst lyser det BUS i henne?
 
Nicole
 
Danilo & Jonathan
 
Höst tjejer
 
Emma & Nicole <3
 
 
Tänk så stora dom har hunnit bli.
Mot nya äventyr nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder på dina barn! De är jättefina! Och tänk vad tätt det är mellan dom, roligt och samtidigt jobbigt kan jag tänka. Å vad killarna är lika som små! Jag har själv en pappa som är enägging, de är än idag identiska! Närmare 80 år är dom gubbarna. Tänker likadant och har samma intressen osv :)

2013-11-03 @ 14:14:11
Postat av: Marie

Men vad roligt att få se bilder på när dom var små och jag tycker Vanessa är lik Olivia när hon var liten. Har någ inte tänkt på vad tätt det är mellan dom och det är super bra för dom. Dom kommer alltid vara nära varandra mer då. Fast hur kan du se så fräch ut jämnt även när du hade fyra små hemma så var du så snygg. Trevlig söndag och jag väntar på svaret på gåtan haha.

2013-11-03 @ 14:44:29
Postat av: Hanna

Grattis! Jag tror du är gravid igen. Gud vad mysigt! Kram

2013-11-03 @ 14:45:55
Postat av: Karolina

Ooh vilka bilder, får flash backs!

2013-11-03 @ 14:46:22
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Härliga bilder.minna dom som det var igår du visade dom .
Jösses vad tiden går fort :-D
Kram Camilla

2013-11-03 @ 16:37:45
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Ina

Härliga bilder! Det rycker änna i äggstockarna nu..haha :P Får hoppas att det blir min tur snart :)

2013-11-03 @ 21:38:24
URL: http://inas.se
Postat av: Moa

Hej Satu! Första gången jag kommenterar på din blogg :) Tycker den är jättefin och härlig, du skriver alltid så positivt! Helt otroligt att du hinner och orkar fota och skriva så mycket som du gör men vilken gåva för dina barn sen att få läsa om alla äventyr ni haft när de var små. Och grattis till graviditeten! Häftigt med 6 barn!
Hälsningar från Moa (Maltes mamma)

Svar: Tack snälla!!! Va roligt att du har hittat hit :)
Me & My Baby Dolls

2013-11-03 @ 22:19:41
Postat av: Mia från skåneland

Jätte fina bilder!

2013-11-04 @ 09:29:59
Postat av: Malin

Åh Gud så avis jag blir!! Jag vill också ha massa barn! Jag har två, skulle så gärna vilja skaffa nr tre men det funkar inte eftersom jag blir så dålig som gravid :( sängläge är det som gäller för min del.. Får inte behålla något och blir så himla svag. Mina graviditeter går inte att beskriva. Usch! Men barn är underbart, avundas dig som kan ha så många! :)

2013-11-04 @ 18:54:34
URL: http://lillastemaliin.blogg.se
Postat av: KassandraPalma

åh så söta och vackra barn du har!!

2013-11-07 @ 18:04:54
URL: http://kasssandra.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback