Anslutning var är du?

Gaah jag blir tokig!!!
Ingen internet åtkomst här på våran gata på hela kvällen/natten och hela dan idag!
Jag vet inte hur (eller om det här ens kommer ut) men jag hoppas att detta kommer ut som ett livstecken från mig ;-)

Är det inte typiskt när man har sååå mycket att ta itu med på datorn såhär efter helg och allt?
Jag har längtat efter att få skriva och dela med mig av helgens alla bilder, det drar i mina skrivarfingrar.

Hoppas att nätet kommer igång snabbt, fast jag ringde till comhem och dem sa att det finns störningar och åtgärdas till imorgon klockan 14:00!?

Som om det inte var tillräckligt så gick min skärm på mobilen sönder imorse när Danilo råkade tappa den på dagisgården....
Han ville lyssna på en låt och gick där med mobilen och låten på youtube och wops och krash...

Olivia har lärt sig att blåsa.

Nu kanske hon jan blåsa ut sitt födelsedagsljus (istället för maten som idag vid lunch...)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback