Om lördag förmiddag ;-)

Vi håller på och får ihop vårat nya garderob här hemma och medans Andres fixar och donar så passar jag snabbt på att kika in här. Jag skrev ett inlägg igår, men den har inte publicerats, så här kommer den nu!
 
På förmiddagen i lördags var det dags att åka till Lek Vegas där dagiskompisarna Saku & Sami hade sitt gemensamma kalas. Som jag skrev förut så tyckte jag inte att det var en jätte bra idé att Vanessa skulle dit och härja med sin brutna hand, men det struntade hon i. Hon grät och sa att hon är ju inte sjuk, att det inte är nån fara.
Hon följde med. Andres, Danilo & Jonathan åkte iväg på ärenden för att göra allt klart för grillfesten som vi hade senare för att fira Nicole. (mer om det sen)
 
Nicole sprang iväg och lekte direkt med kompisarna, Vanessa avvaktade en stund och satt med mig och Olivia.
Efter ett tag tyckte hon att hon hade suttit still tillräckligt och drog iväg. Gissa om jag var nervös! Tänk om hon skulle ramla på sin hand?! Så jag åkte rutchkana med henne 3 gånger, och gick sen tillbaka till Olivia, och helt plötsligt ser jag ungen glida ner där själv med stor syster Nicole.
 
Sötisen Freja (hon kör samma trick med tungan som Jonathan)
 
Nicole, Vanessa & Frida hoppade studsmatta, alla samtidigt vilket jag sa nej till- nån måtta får det vara!
 
Olivia fick också köra lite bil nu när storebröderna inte var med och paxat bilen.
 
Freja & Iris
 
Ella & Vanessa
 
Olivia försökte få nappen i munnen... En riktigt tuff utmaning när man är 5 månader.
 
Fridas mamma Anna-Maria tog över kameran lite då och då och fotade när jag inte kunde. Tack! 
 
Födelsedags barnen Sami 3 år & Saku 4 år.
 
Här sitter vi och väntar på att Andres & grabbarna kommer och hämtar oss.
 
Dom hade vart och handlat nya sandaler och gympadoijor till grabbarna och dom var så glda över sina nya skor.
 
Tack för att vi fick komma och fira Saku & Samis födelsedag! Kram!
 
Jag väntar på att Olivia ska vakna nu, och sen ska vi till Mummu & Puua en stund.
Det är tisdag idag, får jag hela tiden påminna mig själv om, men min hjärna vill inte samarbeta med mig, den tror att det är fredag. 
 
Mer text kommer idag, tjohej så länge. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänkte bara berätta att jag nu är ägare till en likadan tröja som dig (den vita med paljettstjärna) & min äldsta tjej fick en likadan i st 128 (lite stor men funkar fint ändå)
:-)

2013-05-29 @ 18:01:42
URL: http://bjornbarsanna.blogspot.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback