♥ T A C K ♥

Det finns saker som man kanske inte säger eller visar så ofta, inte lika ofta som man borde.
Kärlek, uppskattning, vänlighet och tacksamhet är bara några av dem.
 
Jag lever i tron om att det man sänder ut får man tillbaka.
 
Jag gillar att få folk i min närhet att må bra. Jag försöker visa att jag bryr mig. Ett vänligt leende smittar snabbt av sig.
En fin kommentar/komplimang kan få vem som helst att skina upp. Om du tycker att någon har på sig något fint, gjort något fint med håret osv, vad som helst, säg det! It can make somebodys day.
Nä du frågar någon hur denne mår, mena det! Om du uppskattar någon/något, varför inte säga det?
Om du älskar någon, berätta det. Vad har man att förlora? Det kostar ingenting men det kan göra så mycket gott.
 
 
Jag skulle vilja lyfta upp två personer idag. Min Mamma & Pappa.
Jag känner att dom betyder så mycket för mig och mina barn och vi är så lyckligt lottade som har dom i våra liv.
 
Så ett riktigt stort TACK till er- Mummu & Puua, ända från hjärtat- för att ni finns där för oss.
Tack för all hjälp och stöd och all er kärlek som ni ger mig och mina barn varje dag.
Tack för att ni vill finnas där och att ni vill göra saker ihop med oss, skapa fina minnen som håller hela livet ut, både hos mig och barnen. Ni berikar våra liv på ett sätt som inte går att beskriva. Lycka och kärlek.
Tack att vi alltid känner oss välkomna och som hemma hos er. Tack för all er hjälp när vi behöver det.
Tack för att ni orkar.
Vad skulle vi göra utan er?
 
Jag kanske inte säger det tillräckligt mycket som jag borde, men ni ska veta att jag uppskattar er så mycket.
Tack för att ni älskar mig och mina barn. Jag älskar er. VI älskar er.
 
Tack för allt.
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt med såna fina föräldrar! Jag försöker ofta tänka på att ge människor i min närhet uppskattning. men när man inte får så mycket själv så är det svårt att hämta"bra" energi någonstans. Men en del människor vill man ju höja till skyarna!! :) Hoppas ni har en trevlig kväll! Kram

2013-05-07 @ 21:25:10
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Helena H

Så fint skrivet till dina föräldrar!
Kan bara säga, fast jag ju inte känner dom eller er egentligen, att de är underbara.
Som de ställer upp för sina barnbarn är så härligt att se, och dina barn o deras kusiner lever ett riktigt lyxliv med så engagerade mormor/farmor och morfar/farfar.
Ha det bäst allihopa.
Kram från Söderhamn

2013-05-07 @ 22:04:56
Postat av: Mamma till fyra pojkar

Fint skrivet!
Och du är lika underbar du! <3
Älskar din blogg!

2013-05-07 @ 23:36:29
Postat av: mummu

Älskade Satu, läste ditt blogg, du skriver så fint, alltid.
När ni kommer till oss, ser jag kärlek i barnens o dina ögon, va kan man göra , en att älska er enny mer.Ni är alltid välkomna till oss, om vi inte är hemma ,vet ni var nyckeln är, o barnen vet var det finns (näkkileipää)
Tack Satu att jag fick tårar i ögona (igen) när jag läste ditt underbara brev.
Rakastan.♥♥♥♥♥♥♥

2013-05-08 @ 08:36:38
Postat av: Ella

Så fint skrivet! Har läst din blogg ganska länge nu och tycker att du har en alldeles underbar familj som jämt finns där för dig. Kram :)

2013-05-08 @ 09:28:38
Postat av: Marie

Så fint skrivit och vilken tur du har som har dom. Det är inte alla som har sådana föräldrar, jag har det inte min mamma bryr sig inte ett dugg och min pappa är död men har bra svärföräldrar men som inte är så friska att dom kan vara med barnbarn alls. Kram till dig och din blogg är så bra

2013-05-08 @ 10:22:52
Postat av: Kicki

Va underbart Satu! Så fint skrivet från hjärtat till din mamma och pappa! Dom är ju guld värda! Man blir så rörd och sen blir verkligen en påminnelse till sig själv om att bli bättre på det du beskriver. Kram från mig!

2013-05-08 @ 11:17:06
Postat av: Alexandr

Jag har också tänkt på dina föräldrar flera gånger då du skriver ofta om dem. Jag är 28 år o väntar vår nr 4 o fundera här en gång att en sådan mormor/farmor vill jag också blir. Haha, länge tills dess, så nu njuter jag av mina småttingar :))

2013-05-08 @ 11:44:37
Postat av: Tanna

Vad fint ! Jag har ju bara mamma kvar i livet och saknaden efter pappa är stor, ännu större när man har ett barn. Tänk om Jax hade fått lära känna sin morfar...
Kram

2013-05-08 @ 13:39:13
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback