Dewins kalas i Lek Vegas

Vet ni att jag har huuur många bilder som helst på min "blogg-mapp" (<--mapp där jag lägger bilder som jag vill lägga på bloggen) och har inte riktigt haft tid att lägga in dem, så nu är det dags att börja tömma. Olivia sover nu så jag passar på.
 
Sorry syrran, jag vet att du väntat på dom här bilderna, men här kommer dom nu! 
Bilderna från söndagens kalas för Dewin i Lek Vegas.
Kommer ni ihåg hur jag skrev på söndag morgon att det var lite stressigt med att fixa allt då Andres inte kunde följa med dit? Det löste sig ändå- jag och alla barnen fick plats i min syster Karos bil, Felicia och Dewin åkte med sin pappa Patrik. Tack för skjutsen Karo! Puua följde dock inte med, han hade ont i huvudet, men det gick jätte bra ändå. Och ensam var jag ju inte med dem egentligen :)
Barnen fick på sig ina armband där och drog iväg på lek och bus.
 
Danilo såg ju den där bilen det första han gjorde när han klev in, och sen har han inte lämnat den i många minuter.
Han och Jonathan bråkade om den ett X antal gånger...
Tjejerna såg jag inte så mycket dom hade så kul där, speciellt då Emma & Felicia var med och drog iväg dom på äventyr. 
 
Efter ett tag kom ett stort gäng med äldre barn och ljudvolymen steg så man knappt kunde höra varandra. Stackars Olivia som inte riktigt kunde komma till ro och vila.
 
Två bilder innan alla hade kommit: (bara mina och min systers barn)
 
 
Let the party begin!
 
Moster Karolina med Olivia
 
Födelsedagsbarnet Dewin! (innan han kutade iväg igen)
 
Stolt storasyster
 
Bessa & Fellu
 
Karo ville ha en bild på henne & Dewin, men han bara sprang förbi henne... 
 
Till slut efter några vändor i kanan så lyckades jag fånga dem på bild, wohoo!
 
Nukke på studsmattan
 
Gos med fina Emma
 
Sötingarna Vanessa & Felicia
 
.... fortfarande i bilen....
 
Efter ett tag var jag tvungen att ta ut Danilo från bilen, för Jonathan ville också köra, då var det liv vill jag lova. Han slängde sig i ett hörn och tjurade.
 
Min lilla dotter & jag
 
Efter en stunds lek var det dags för fika. Danilo sjöng för full hals när han klev in i kalasrummet med paketet 
 
Moster Karo gav Olivia också lite glass att smaka på, och hon smaskade som aldrig förr! 
Morbror Stefu fick hålla henne, hon dreglade ner hans jacka, sorry brother... 
FÖRSTA GLASSEN!
 

Tack för kalaset Dewin  med familj! 

 

Kommentarer
Postat av: Louise

Mmm och det är viktigt att äta själv också:-)

Ha en bra kväll.

2013-05-02 @ 20:59:31
URL: http://malmomorsan.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback