When i was a little girl

Som jag utlovade så skulle jag bjuda på några bilder på mig som liten. Jag ser inga direkta likheter mellan mig och nån av barnen, gör ni det?
 
Min storasyster Karolina & jag 
 
Lilla jag ca 1 år gammal?
 
Japp, där var örhängena också 
 
När jag var ca. 2-3 år?
 
Och sedan lite större...
 
Inte så bra kvalité på bilderna då jag fotade bilderna med mobilkameran 
Vilka minnen som kommer tillbaka med bilderna! Det är det jag älskar med bilder, så mycket kommer tillbaka...
Därför är jag glad att jag har bloggen, man kan blicka tillbaka med både text och bilder. Tänk va roligt om min mamma hade bloggat när jag var liten? Hehe..

Kommentarer
Postat av: mummu

Satu vet du var den där klänningen är? Karo hade ju likadan!

2013-03-20 @ 13:07:05
Postat av: Hannah

kan inte sätta fingret på vad det är, men några likheter ser jag mellan dig och dina tjejer. :) Speciellt luciabilden

2013-03-20 @ 13:26:54
URL: http://honeybuns.blogg.se
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Njaa, inte så likt, kanske näsan på dina större flickor. Din mans gener är väl dominanta då han är så mörk. Tosi ihana olit pienenä tyttönä.

2013-03-20 @ 13:56:20
URL: http://www.finest.se/natali
Postat av: mummu

Satu vet du var den där klänningen är? Karo hade ju likadan!

2013-03-20 @ 17:10:49
Postat av: Cissi

Jättelik Nicole ju :D kul!

Svar: Tycker du? Va roligt, jag kan själv inte se det :)
Me & My Baby Dolls

2013-03-20 @ 20:42:13
Postat av: Nina

Jeg ser likheter med jentene på luciabildet:)

Jeg elsker bloggen min,kan se tilbake på bilder og lese,syns det er så koselig!!
Skulle ønske jeg hadde noe sånt om meg selv som liten.
Ha en fin kveld!

2013-03-21 @ 21:59:55
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback