Perr!!

Jäklar vad jag har bråkat med datorn idag! Blir tokig för varje gång jag försöker överföra och sortera bilder till mina mappar så stängs den av. Jag ljuger inte när jag säger att jag har suttit och satt på datorn sen 9:45 idag- den stängs av, jag sätter på och hinner överföra 3 bilder och så stängs den av igen! Gaaaaaahh!!! 😫

Nu har vi kopplat loss den och dammugit fläkten, nu jävlar måste den funka, orkar inte med fler "extra" utgifter än det vi har nu!

P.S En mycket trevlig överraskning när jag skulle logga in i bloggen via mobilen (bild nedan) Woop woop- My Baby Dolls växer och kommer med i topplistorna!
TACK VARE ER! <3

XOXO/Satu

Nu ska jag gå och bråka med datorn igen.....




Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej vännen! Vad kul att bloggen växer, det är du värd så mkt tid du lägger på den. Det är alltid lika trevligt att gå in här och läsa om er vardag :-) Jag gillar bloggar som skriver som det är och inte förskönar och "fluffar" till allt, blir bara fejk. Kul med mkt text oxå tycker jag!
Här hemma har vi oxå sjukstuga - just nu är det Liam som har vattkoppor... Snart Emmas tur kan tänkas ;-) Lite "skönt" att få det gjort på ett sätt. Men fy vad prickar de får, konstig sjukdom det där... Krya på er nu ❤
Kramar // Ingela

2013-03-25 @ 11:58:16
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis när fick din dotter glasögon hur upptäckte ni det

Svar: Tack!Vanessa fick sina glasögon i ca 1 år. Hon skelade ganska mycket med ena ögat, så jag frågade dem på BVC och dom skickade henne vidare till St:eriks ögonmottagning.:)
Me & My Baby Dolls

2013-03-25 @ 12:04:37
Postat av: Ingela

Ja inatt började de att klia på honom. Var oroligt där ett par timmar... Men vi har Aerius hemma (typ som Tavegyl, dvs mot allergiska reaktioner) så vi gav det. Och till slut somnade han och sov till 8.45 :-) Javisst är det lite så? Att det är lika bra att få det gjort, ju yngre de är desto lindrigare sägs det att de får det oxå. Syrrans lilla tjej på snart 4 mån tror vi också åkte på det, men det blev väldigt lindrigt. Det går inte hos er på förskolan nu? Hos oss är det som en löpeld!

2013-03-25 @ 12:50:33
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: Carina Widell

Grattis, Satu, vad roligt <3

2013-03-25 @ 22:36:46
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback