LEK VEGAS!

I lördags åkte vi iväg till Lek Vegas för spring, lek och bus. Vi hade ju tre fribiljetter, tack vare Coop Forum som ger ut en gratis biljett för varje tusen-lapp man handlar för.
 
Barnen hade riktigt skoj och alla 4 sprang runt där och utforskade stället. Skönt nu när alla dem är lagom stora, så att dom kan springa runt där själva. Fast både jag och Andres turades om att vara med dom medans en satt med Olivia som sov sig igenom hela leklandet.
 
Här kommer ett gäng bilder, utan bildrubriker denna gång, då datorn jävlas med mig och har redan stängts av sisådär 1927465 gånger medans jag försökt överföra och ladda bilder!
 

Todeloo, jag kommer tillbaka strax, jag hör att tvätten är klar- plikten kallar!







 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Ååååh vad kul det där ser ut :D:D

2013-03-12 @ 11:17:09
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback