♥ Grattis till Världens bästa EMMA! ♥

 
WoHoo, idag fyller Världens bästa Emma 11 år!
 
Idag är det Emmas stora dag. Hon har blivit en stor tjej. Kommer ihåg dagen hon föddes som om det var igår.
När jag fick höra att det var dags så hoppade jag i kläderna och sprang hem till dem där jag masserade Anna under värkarna, haha... 
Karo, Patrik & Jag följde med dem till sjukhuset där jag skulle fota hela tiden. (med Annas egen kamera förståss)
Jag var säkert en aningens jobbig där jag frågade under värkarna om jag skulle ta kort. Jobbig som fan!? 
 
Och sen föddes världens finaste liten Emma.  ÄNTLIGEN en bebis i familjen/släkten.
Hon var ju Mummu & Puuas allra första barnbarn.  När Emma föddes låg Felicia och jäste i syrrans mage i ytterligare 5 månader. Sen dess har det hunnit komma några fler..
Jag älskade att köpa babykläder till Emma.
 
Tänk att jag kände Andres redan då, 11 år sedan. Kommer så väl ihåg att jag berättade för honom att jag äntligen blivit faster och han grattade så mycket. En gång när jag var ute och gick med några månader gammal Emma i barnvagnen så spelade Andres en match på fotbollsplanen här i närheten, så jag gick förbi där ett antal gånger och stylade, haha, vilken mupp jag var. 
 
Tack Emma att Du finns. Jag älskar dig så mycket. Tack för att du är sååå go och gullig med våra barn också. Jag uppskattar det mer än du tror och du vet att dom beundrar dig något enormt. Tack för att du är du och alltid ställer upp.
VI ÄLSKAR DIG! 
 
Jag kikade faktiskt på gamla kort för att bjuda er på några, Emmas babykort har vi "bara" i fotoalbum, och eftersom vi saknar en scanner så fotade jag dom bara , resterande bilderna har jag i skivor, so here we go:
 
Emma ännu i magen (jag& brorsan känner hur hon sparkar) 
 
Jag & Emma
 
En cooling
 
Emma & brorsan i Hiidenlinna i Finland
 
Emma fyller 4 år

Jag & Andres lånade tjejerna... 
Emma & Felicia
 


Emma vid bondgården i Finland
 
Och så några bilder från förra sommaren:
 
Vi älskar Dig!
 
 
Hoppas att du får en riktigt fin födelsedag!
 
 

Kommentarer
Postat av: mummu

Grattis älskade Emma på din 11 ård dag. Nicole är välligt lik Emma på dem bilderna. Rakastan.♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Svar: Ja eller hur! Jag tyckte också det! =) Kanske dom är släkt ;-) Hihhi
Me & My Baby Dolls

2013-03-18 @ 12:50:19
Postat av: Karolina

Haha ihania kuvia!

Svar: Joo, mä löysin tosi paljon kuvia kun kaikki oli pieniä! =D
Me & My Baby Dolls

2013-03-18 @ 13:01:46
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Anna Köhler

håller med Mummu :) att Nicole är riktigt lik Emma syns att dem är släkt

Stort Grattis Emma på din 11 års dag :)

2013-03-18 @ 13:06:44
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Oj med likheter med Nicole och Vanessa :D
Stort Grattis :)
Kram

2013-03-18 @ 14:28:44
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Helena H

Stort grattis på födelsedagen Emma! :)

2013-03-18 @ 19:23:17
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback