Finalen

Melodifestivalen är slut för i år, vad tyckte ni om vinnarlåten?

Jag gillade Robin. Gillade även David, Anton och Yohio.

Det var bara jag, Vanessa & Nicole framför TV:n ikväll. Dano var bara med en pyttestund, sen ville han gå och lägga sig. Jonathan och Andres låg i vårt sovrum och tittade på fotboll och båda slocknade ganska så snabbt. :-) Olivia likaså.

Vanessa lös som solen när hennes favvo kom: "En riktig jävla schlager!" Haha!

Moster Karo och kusinen Felicia var på plats på Friends Arena, och heeela tiden tjatade tjejerna på mig "när kommer dom mamma?" Gaaaah! Lycka till att hitta dom bland ca. 29 000 pers i publiken...
Men såklart syntes moster på TV, bara det att vi missade henne. Typiskt! Får nog leta reprisen på youtube eller nått.... Tjejerna var besvikna, för dom hade lovat att vinka. Dom trodde att Karo kunde se dem också. :-)

Alla barnen är burna till sina sängar-
Nu ska jag maka på Andres, han och Jonathan låg kors och tvärs på sängen. Mer text än såhär blir det inte då jag skriver från mobilen och skriver fel och skriver om hela tiden.

Fasiken vad jag har ont i lungorna igen! :-( Måste nog gå till doktorn ändå...
Vad kan det vara!? Har ont i lungorna, ibland på ena sidan, ibland på andra och ibland på båda. Speciellt när jag andas in gör det jätte ont, haft så i ca. 3 veckor nu... :-(

Nä, nu ska jag lägga mig jag också.
Natti natti <3


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback