Emmas 11-årskalas ♥

Nu har jag bråkat färdigt med datorn, än så länge har den inte gett upp. 
Så var den här helgen över. Vi har haft en massa sjukdomar här hemma. Det har vart ögon/öron/hals infektioner, magsjuka, och förkylningar. Bläääk för alla bakterier! Nu är alla friska, bara snuvan kvar, men den kan vi räkna med att ha kvar ett tag, brukar vara envist att bli av med det där.... Nu är alla 4 återigen till dagis, "bara" lilla Snuttisen här hemma och bråkar med sina händer som inte riktigt vill samarbeta med henne och få tag på en leksak.
 
Jag har en maaaaaassa, massa (ni förstod att jag menade många?) bilder på min "BLOGG-MAPP" som jag tänkt bjuda på. Jag börjar med bilder från Emmas (<---- min brorsdotter) 11-årskalas som var i lördags.
 
Min fina svägerska med Olivia
 
Ojdå, VEM har hittat till Puua, kan det möjligtvis vara Jonathan?? Vem annars...?
Dom där två bundisar, ser man den ena så hittar man den andre.
 
Moster älskar att pussa på Snuttisen
 
Några bilder från kalasbordet :)
-Emma & Felicia (så stora dom har blivit)
 
Dewin & Sebastian
Nukke & Bessa
 
Danilo & Jonathan
 
"Ja må hon leva" På alla tre språken såklart 
 
(Ni ser att Nicole är lite sugen på att blåsa ut ljusen...)
 
Mina 3, jag menar 4 prinsessor! 
 
Födelsedagsbarnet Emma med Olivia
 
Och här kommer Nukke!
 
Till kalas bordet med min fina kusin Jon.
 
Danilo fick en godispåse med en massa gott 
 
Vanessa med Felicia (<---min systerdotter)
 
Skidor på TV?
 
Andres & Jag
 
Vart lägger man sin klubba om man inte längre vill ha den? Jo, det är helt OK att lägga den i Puuas sko.
 
 
Jon & Olivia
 
Felicia & Olivia
 
Anna & Nicole
 
Och så hittade grabarna en "pistol" från Sebastians rum som skjuter skumgummi pilar som Danilo sköt på oss hela tiden. (Ja, ni ser ju vem som egentligen ligger bakom det här...)
 
Anna hade bakat en massa gott, (som Stefu försökte ta åt sig äran för) och som vanligt var man proppmätt när man gick därifrån. Men är det kalas så är det, och man kan ju inte låta bli att äta hennes goa chokladrutor! Måste nog fråga om hon orkar baka det till grabbarnas kalas också... 
 
Tack för en jätte mysig kalas Emma + familj! 
LOVE U!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Härliga kort.:-D
Undrar om Olivia kommer bli blåögd..
Har venessa och nicole blåa ögon,tyckte dom såg mörkare ut..
Mvh camilla

2013-03-25 @ 13:28:23
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: sandra

Härliga bilder :)

sv: jo tack det är bra med mig, hur är det själv?

2013-03-25 @ 17:08:11
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Josefin

Hej Satu! Jag älskar din blogg och dina otroligt fina bilder. Du verkar så himla duktig och så fina barn du har ♥ Jag skulle bli jätte glad om du ville kika in på min blogg och ställ gärna en fråga åt mej i min frågestund som jag har där just nu, den som frågar flest frågor får en länkning och jag skriver något fint om den i ett inlägg :) Kram från Josefin.

2013-03-25 @ 18:12:06
URL: http://fotojosefin.blogg.se
Postat av: Fnulan

På det kalaset skulle jag vilja vara!! Kram

2013-03-25 @ 19:13:59
URL: http://www.femme.se/fnulan
Postat av: Anna Köhler

Hehe Puua vart det kladdigt om foten efter klubban? (skojar med dig) hihihi

vilket fint kalas :)
tycker Emma är en kopia utav Nicole

2013-03-26 @ 09:18:57
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback