Sebastians kalas

Idag var vi på Sebastians 8-års kalas och som vanligt bjöds det på en massa massa gott. Som jag inte kände smaken av. Fasiken också, hur lång tid ska det här ta? (!) Och hon (Anna alltså) som gjort mina favoriter, chokladrutor.. Suck.

Barnen lekte rövare och var glada.
Vanessa fick paket från dom, pärlor och ett Hello Kitty hus som hon och Nicole har lekt med hela kvällen.

Dom ringde mig från apoteket idag, för igår när jag skulle hämta ut min medicin så hade läkaren skrivit ut 2 kurer med antibiotika, en på 1 g och den andra på 800 mg, så hon förstod inte vilken jag snulle ta ut. Jag gick den med 1 g och idag hade hin pratat med läkaren som sa att jag måste ta båda! Så det blev en tripp till Port 73 igen och hämta mer medicin.

Vi hade bara med oss Nicole & Olivia, och Nukke var så glad och stolt över att vara med bara oss. ❤
Nicole och Vanessa fick sig nya bikinis och grabbarna t-shirts också, fast egentligen var jag ute efter nån sommarklänning till Olivia, men hittade ingen fin.. Hon fick 2-pack trosor istället, haha...

Imorgon ska det tydligen (har dom lovat iaf) vara jätte fint väder, och vi ska hålla Vanessas efterlängtade kalas hemma hos Abuela & Abuelo med grillat och tårta på det. Vi har lovat att dom får ta med sig sina bikinis så att dom kan bada på uteplatsen. :)

Här kommer ett collage på kalaset, samt Olivia som hade lite fredagsmys hon också :)



Tack till fam. Nordling för kalaset, love you!!!!


Kommentarer
Postat av: Helena H

Så otroligt gott det ser ut med allt fikabröd o tårta! Mums. :) Grattis till Sebastian!
Olivia ser ut att bli en kopia på storasystrarna nu med de två tofsarna. :)
Ha det bäst.
Kram från Järvsö, där vi idag haft stor loppis på gården. Fick in ca 1700:- iaf...hyfsat bra dagslön. :) Nu ska vi bara försöka bli av med allt som blev kvar. Hihi :)

2013-07-13 @ 17:54:46
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback