Midsommarafton del 3

Hej!
Det blev ändrade planer här hemma, tanken var ju att vi skulle gå ut efter lunch, men grabbarna bus hade inga öron hemma idag, så dom blev iväg skickade till rummen istället.
Olivia ligger och sover så vi går nog ut när hon har vaknat. Då har jag passat på att tvätta en matta och Nicoles fönster. *suck* NU sitter grabbarna återigen vid matbordet och ska käka sin lunch som dom inte gjorde för över 2 timmar sen...
 
Vet ni vad...?
Jag skapade en ny kategori som heter just "MIDSOMMAR -2013-" här på bloggen så att jag har bättre koll på vad jag redan skrivit och sen så är det lättare att hitta inläggen därifrån också.
 
Här kommer ett gäng med midsommarbilder! Detta är fortfarande från första kvällen...
(Som jag skrivit förut så var vi och firade midsommar på syrrans stuga i Trosa.)
 
Fina, nya traditioner har skapats, im loving it.
 
Har ni sett Olivias nya min?
 
Hon har kommit på att om man lägger fot efter fot så kommer man faktiskt framåt!
Förut har hon bara stått stel som en pinne.
 
Snuttis får smaka något gott från Mummu?
 
Me and my Baby Doll (jag ser något trött ut...?)
 
Grabbarna bus höll på att pyssla med sitt, dom tyckte att det behövdes rensas och städas lite på mosteris gård.
 
Kvällen är här och småttingar jar lite myspys inne i huvudstugan.
 
Mys innan läggdags...
 
Kolla på den fina fullmånen!
 
Sleep time...
 
 
Fortsättning följer...

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback