Lycklig av bajslukt!

Tack för alla era "Krya på" hälsningar till mig, ni är fina!
Nu är mitt huvudvärk borta iaf, så det är en klarförbättring!
Och vet ni vad!!
- Jag kände en svag, svag doft av----- BAJS! Och har aldrig vart lyckligare!
Förstå vad glad man kan bli av att känna lukt igen, vad som helst! Ska bli spännande med lunchen, kommer jag att känna smaken, eller inte...? 
Nu ska vi äta lunch, sen ska vi göra oss i ordning för att gå på Sebastians födelsedagsfika.
Här har ni ett inlägg som jag skrev förut som jag inte hann skriva klart, men nu så 
 
**************************************************************
I söndags när vi fortfarande var i syrrans stuga i Trosa så berättade grannen om en badplats alldeles i närheten av stugan, som skulle vara mycket bättre än den vi brukar promenera till.
Efter lunch så packade vi med oss allt igen och skulle se om vi hittade dit.
 
Det var en stig i skogen som man skulle följa, och det skulle gå alldeles utmärkt att ha med sig vagnen på denna stig. Joo vars.. Visst hittade vi stigen, men det var fasiken inte lätt att komma fram med vagnen! All cred till Emmaljunga City Cross som klarade av skogstigen galant ändå! Olivia var iaf nöjd, hon hade det bra där under myggnätet.
Efter en stund undrade vi om vi verkligen vikt av vid den rätta stigen, tills vi kom fram till "bron" som grannen sa att vi skulle möta. Vi gav den ett nytt namn- "trollbron", ni vet, från sagan.
Det var ett väldigt kul äventyr för oss alla, vi visste ju inte alls vart vi skulle hamna.
 
Till slut kom vi ut från skogen- hela och glada.
Följde en liten grusväg och kom fram till en underbar liten strand. 
Där fanns hopptorn och en brygga som flöt i vattnet. Och GRÄS! Vi kunde ligga på stranden på gräset utan att få en massa sand i ögonen och filtarna, det är lyx det! 
Och det bästa av allt- stranden verkar vara oupptäckt för de flesta, eller åtminstone svår att komma till, för det finns ingenstans att parkera bilen. Så det var inte alls mycket folk där, loved it- a lot!
 
Karo, Felicia & Dewin simmade ut till bryggan först...
 
Badpojkar 
 
Såklart ille Danilo också att vi skulle simma ut till bryggan ute i vattnet, så jag simmade ut med honom och Felicia. Och så skulle v hoppa ner i vattnet och simma tillbaka. Jag var helt slut när vi kom fram till stranden, men då ville naturligtvis Jonathan också simma ut dit. det roliga där var att när vi skulle hoppa så blev han inte ens blöt i håret. 
Och när jag kommit tillbaka med honom i stranden så ville Bessa också ut dit. Jaa, vad ska man säga... bara simma ut med henne också.
Vi hoppade och när vi simmade tillbaka började hon plaska vatten som bara den.
 
Jag: Vad är det Vanessa?
V: Jag, jag... får panik!
Jag: Varför? Det är ingen fara, jag håller i dig hela tiden och du har dina muskler (<--- armpuffar) på dig, du kommer inte hamna under vattnet.
V: Nej det är inte därför! Jag får panik för fiskarna!
 
Då hade dom sett att det fanns fiskar vid stranden som dom ville ta fast men som smet iväg. Jag berättade att dem är mer rädda för henne, och då kändes det bättre för den lilla virvelvinden. 
 
Karo tog visst några bilder när vi hoppade :)
 
Olivia softar på stranden 
 
Sandslotts bygge pågår...
 
Jonathan tog sig en liten tupplur...
 
Jag & Snuttis
 
 
 Ha en fin helg allihopa, och vi bloggas mer senare 
 
P.S Glöm inte att följa oss på Facebook på mybabydolls.blogg.se 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hon e ju för rolig, lilla Bessa!

2013-07-14 @ 09:57:14
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Anonym

Men gud vad komiskt, halkade in på din blogg då jag följer Mirkas. Och vad får jag se! Min barndoms sjö! Kvarnsjön!! Vi har landställe inte långt från sjön. Så från 1973 och framåt har jag badat i denna lilla sjö. När jag var liten såg det dock inte ut som nu runt sjön (platsen där ni badade fanns inte)alla fritidshus runt om i hela området fanns inte heller :) Kul att kika in på din blogg. Söta barn du har.

Svar: Hihi, där ser man :) Va roligt! Underbart ställe det där:) Hoppas att du trivs här ;)
Me & My Baby Dolls

2013-07-16 @ 09:50:28
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback