Känner ingenting! :(

Hemma igen efter en heldag ute i solen. En helt underbar sommardag idag, jag älskar det och tar in varje ögonblick. 
Jag & barnen har vart och badat med brorsan och hans barn Emma & Sebastian idag. 
Nu på kvällen var vi hemma hos Puua och grillade. 
 
Barnen är nybadade och nattade, jag passar på att överföra bilder så att jag tömmer kameran lite.
 
Förresten, grabbarna sover jätte fint tillsammans, inga konstigheter alls. Jag har inte ens hört dom prata med varandra där inne när dte är läggdags. Kanske är dom för trötta för att snacka ihop sig och hitta på hyss... (?)
Lilla Olivia sover också i sitt rum för andra natten. Hon sover som en prinsessa och vaknar på sina tider som hon alltid gör. Jag har också slocknat direkt jag lagt mig i sängen, så jag har inte hunnit känna efter hur det känns att inte ha henne i rummet längre.
 
Vad mer är nytt?
Jag är fortfarande förkyld. Envisa äckelsnuvan som inte vill ge med sig och så hostan på det. Jag har nog bihåleinflammation eftersom jag har fruktansvärt ont vid ögonbrynen, och jag ser stjärnor när jag har huvudet nedåt. Jag kör med nässpray, men inte fasiken har det hjälpt mig, inte ännu.
Men det är inte det jobbigaste- det jobbigaste är att jag inte har någon lukt eller smaksinne sedan 1 ½ vecka tillbaka. That sucks! Känner absolut ingenting!
 
Häromdagen frågade Vanessa mig: "Mamma, ska du inte byta blöja på Olivia snart?" Jag hade ju precis gjort det?!
Men hon hade bajsat och jag hade inte kännt något. Och maten då... aaahh va jag saknar alla smaker! Inget smakar någonting alls, alltså ingenting! Lagom surt när Andres hade gjort en god gryta häromdan. Nada. Men säkert jätte gott ändå.
 
Kolla vilken fin bild jag tog på Olivia och hennes morbror Stefu igår hemma hos Puua efter parkhäng, så fin! 
 
Och Olivia hade sin premiär med hela två tofsar i håret. 
 
Nähe ni, nu ska jag kika igenom bilderna som jag överfört. Vi "hörs" snart igen =)
 
P.S Mummu, vi saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa sinova finns på apoteket receptfritt min sambo får nästan alltid bihåleinflamation när han blir förkyld och då hjälper sinova

Svar: TACK!
Me & My Baby Dolls

2013-07-09 @ 22:41:49
Postat av: Camilla ♥ 130510

Krya på dig!
Så duktigt av alla barnen att sova själva :)

2013-07-10 @ 10:32:17
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback