Installerade på landet

God kväll ute i stugorna.
Nu är vi installerade i syrrans stuga på landet, fast det känns jätte tomt att vara här utan henne. :( Miss u sis!

Emma följde med oss hit, och nu är alla barnen ute och letar efter grodor.
Mummu, Puua och Andres är på storstugans altan och jag inne i "våran" stuga och nattar en trött liten Olivia som bökar runt i resesängen.

Husvagnen som Andres & Puua hämtade står nu på plats och det blev hur mysigt som helst där. Mummu är så glad att hon får fixa och dona där. :)

Va roligt att så många av er engagerade i "kamphunds" inlägget.
Ni undrade vilka hundar jag menade när jag skrev 'kamphund' och det är bara att googla bilder på just kamphund så förstår ni vilka raser jag menar.
Där fanns det inga chihuaher kan jag lova. Däremot fanns det en massa bilder på människor som blivit anfallna av just pitbulls, staffordshire, amstaff liknande hundar.
Jätte tråkigt jag vet.

Dock så håller jag med er fullständigt, jag kollar också på personen som håller i kopplet- hundarna är deras ansvar. Och vilken hund som helst kan vara agressiv med "fel" ägare.
Därför skrev jag att jag var orolig när dessa pitbulls gick förbi MED unga, påverkade killarna. Och jag reagerar, det gör jag.

Jag skrev också att jag känner en sk. kamphund, pitpull som är jätte snäll och lugn.

Nu har lill Snuttan somnat, jag ska gå och göra resten av gänget sällskap där ute.

Kramar!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback