Hittar ingen bra rubrik...?

God morgon!
Här planeras det för en bad dag för fullt tillsammans med brorsan och hans familj 
Olivia sover och tanken är att vi ska äta lunch hemma innan vi åker så att vi slipper bära med oss så mycket.
 
Medans jag väntar på att lunchen blir klar så ska jag bjuda er på fler bilder från rumsbyten.
 
Vi flyttade ju in i Jonathans gamla rum, och det blev så himla mysigt där inne. Nu får bara sängen plats och en byrå med TV, och mer än så behöver vi ju inte. Det är barnen som behöver lekytan.
 
Såhär ser vårat sovrum ut nu:
(sorry för mörka bilden)
 
Och Olivia fick Danilos gamla rum, den som är vägg i vägg med vårat sovrum, den ser ut såhär nu:
 
Fast där ska det upp två tavlor också, först måste jag framkalla några bilder på henne, insåg att jag inte framkallat några bilder alls där hon är med.
Ena tavlan är lite av en mission impossible för mig. Jag köpte en tavla, ni vet en sån där tjock så att man kan ha nånting i den, jag tänkte ha Olivias första klänning som hon fick från sin faster Ela. hittade ingen ram så jag köpte en färdig tavla och tänkte bara lägga den däri, men så kollade jag inte bak på ramen, den är nitad fast och jag vet inte hur jag ska få loss den och ihop igen...
 
Olivia sover bra i sitt eget rum, och jag med för den delen. Hon vaknar en gång på natten och vill ha välling och sen somnar hon om igen. Vid 4-5 tiden vaknar hon och håller låda en stund och sjunger med sin vackra hesa whiskey röst inann hon somnar igen.
 
Och med grabbarna är det inte heller några problem. Inte en enda gång har dom busat vid läggdags, inte heller väckt varandra på morgonen. Är det här lugnet före stormen, tro?
 
Nä nu ska jag titta till Olivia och se till att vi har allt vi behöver ha med oss.
Har så mycket bilder och saker att skriva om, men man måste ju passa på att njuta av solen medans den visar sig. Det gör ni nog också misstänker jag :)
Vi bloggas senare, vänner.
 
Ha en jätte fin dag!
 
Bild på våran lilla Snuttis från idag :
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback