Grattis Sebastian!

Grattis till min älskade gudson/brorsson Sebastian på 8-årsdagen!
Vi älskar dig så mycket! 
 
Imorse ringde jag & alla barnen till honom och sjöng så att taket lyfte här hemma. Tydligen hade Sebastian också fått hålla för öronen, vaddå, det lät väl inte sååå illa? 
GRATTIS!
Imorgon kommer vi på fika!
Och jag fick höra att Anna har bakat mina favoriter- chokladrutor! Really? Förstår ni att jag bara måste få tillbaka mitt smaksinne nu, helst igår.
Har ni några tips???
 
Tack för tipset om Sinova Forte, har börjat använda det nu- än så länge har den inte hjälpt. 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback