♥♥♥

Dom här två busfrön- Jonathan och Danilo- tvillingar och bästa vänner i vått och torrt.
Dom två mot världen.
Så lika men ack, så olika. 
 
Älskar er en massa!
 
När Olivia flyttar ut från vårat rum (och det blir nog snart) så ska grabbarna bus flytta in till vårat sovrum för den är det största rummet. Dom ska äntligen få dela rum med varandra igen.
Nu har dom sina rum vägg i vägg med en liten dörr mellan sina rum, där dem kan smyga in till varandra när dem vill. Tanken är att jag & Andres ska flytta till Jonathans rum, och Olivia till Danilos rum.
 
Såhär ser grabbarnas rum ut nu, med den lilla dörren där :)
 
Jonathans rum:
 
... Och Danilos
 
Sorry för halvtaskiga bilder, men jag gick precis in och tog korten och som ni ser i Danilos rum har jag redan vart och tagit bort hans vita byrå och lagt dit Nicoles "ganla" malmbyrå. Det är dem här möblerna grabbarna kommer att ha på sina rum när det väl är dags att flytta in tillsammans.
 
Har även lite nya inrednings detaljer till dem i vårt rum bakom skjutdörrarna som ska upp när dom flyttar in i stora rummet. Är så förväntansfull, glad och taggad inför flyttet- samtidigt nervös, orolig och ängslig.
Hur kommer det att bli att dom delar rum vid läggdags? Kommer dem nånsin att somna på kvällarna, eller tramsar dom bara runt med varandra och triggar igång? Kommer dom att väcka varandra?
Och Olivia, våran lilla Snuttis som ska bo i alldeles eget rum.... Gaah, ni hör ju!
Men det är dags snart. Hon ligger ju och vaknar vid 4 på morgonen och sjunmger med sin finaste röst. Hon är inte ledsen eller något, hon tycker väl bara att det är dags att hålla låda en stund. Sen asgarvar hon när hon ser att jag dyker upp där alldles yrvaken.
Och på dagarna när hon sover så får hon ju aldrig sova i lugn och ro, vårat rum har en ingång från vardagsrummet, och där springer syskonen jämt förbi, leker och har sig. Och vid den väggen sover hon ju, och dörren går knappt att stänga.
 
Ja ni här ju... det blir nog bra det här. Right?
Får se bara när vi drar iväg och kan inhandla tapeter och lite färg. Jag vägrar att sova i en spiderman rum! 
 
Ha en fin dag allihopa!
 
Och Stefu, nu börjar din semester, NJUT! För snart knackar väl våran Vanessa på eran dörr med sina väskor, du har väl inte glömt att du sa att hon fick flytta hem till er när din semester har börjat (för det har inte hon...)
 

Kommentarer
Postat av: Csmilla 32 år och blivande 10 barndmamma

Oohh så fina bilder..:-D
Vart har du köpt mattorna,älskar dessa färgglada mattor ..
Kram Camilla

2013-07-05 @ 15:42:51
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Louise

Hur stor lägenhet har ni?
Vi bor i en trea där lilltösen fortfarande sover inne hos oss och de stora barnen delar rum.
Så himla svårt att få tag på en relativt billig 4-5 som vi behöver.
Vill ju även flytta för vi trivs inte alls i vårt område, vågar knappt släppa ut barnen på gården.

Ha en bra kväll.
Kram från Malmö

2013-07-05 @ 21:23:14
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: Tyglina

Hej hej! Ville bara önska Er en trevlig helg:) Har själv precis avslutat en frukost ute med lite fil o jordgubbar. Istället för tråkiga nyheter i tidningen har jag uppdaterat mig lite på din blogg. Som jag skrivit tidigare är hag inne då o då o kikar hur ni har det :) och som nu försöker jag lämna ett litet avtryck så du vet att jag har varit här. Idag är planen att inte planera för mycket utan bara vara ... Kram på Er från Småland

2013-07-06 @ 10:12:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback