Zzzzzz

God kväll ute i stugorna!
Helgen håller på att ta slut, har ni haft det bra?
Jag håller på och överför alla bilder från helgen bravader, och jag kan lova att det är många!!! Jag ska sitta och sortera dom, så kan jag bjuda på bilder imorgon.
 
Hela dan idag har jag vart sopslut. Jag höll på att somna i badet och på soffan, och ståendes (nästan iaf...) 
Därför blir denna inlägg inte lång. Vi har precis ätit pizza och fått barnen i sängs, så nu får jag lov att gå och lägga mig jag också.
 
Datorn bråkar med mig också, den har stängts av 5 (!!!) gånger nu, så jag antar att det är dags att stänga av den nu...
 
Natti Natti!
 
Här kommer en bild på Nicole (med glasögon!) och Danilo & Jonathan :)
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Jättefin i glasögon!

2013-01-27 @ 22:52:32
Postat av: Fia

Fin hon är i sina glasögon =)
Och vilka fina tröjor grabbarna har! Vart har du hittat dom?

2013-01-27 @ 23:13:18
URL: http://sofsan.se
Postat av: -Santsu-

Voi että miten pojat on kasvanut niin isoiksi pojiksi! Ja niin cool:in näköisenä kuvassa. Nicole on suloinen silmälaseissa. Eikö hän halua oikein pitää niitä?

2013-01-28 @ 09:29:12
Postat av: Fia

Jaa tjejerna är äntligen friska!! Återstår att se hur länge bara för nu ska dom ju tillbaka till dagis!

Se om jag kommer iväg idag så ska jag kika in på Lindex och Kappahl, tänkte på tröjan som till Neo om den nu finns i den stl =)

2013-01-28 @ 11:27:05
URL: http://sofsan.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback