Nöt-Creme

Igår gick jag och Vanessa till lill-ica här i närheten och skulle handla lite ingredienser till bullbaket vi skulle styra upp med, eller gick och gick, JAG gick och drog Bessa i pulka, vilket var lite körigt eftersom den gått sönder så den drog in all snö i pulkan...

Hur som helst- hittade dessa förpackningar/askar (?)  med Nöt-Creme på hyllan! Våra barn, speciellt tjejerna älskar påsarna med Nöt-Creme, så dom kommer nog att bli glada när dom får mumsa i det här! :)

Eftersom jag bara hade med mig Bessa så fick hon välja något gott att köpa, hon valde en liten halstablett ask... Och en stor påse med plockgodis fick också följa med oss hem. Wups...
Men till mitt försvar så åt vi ingen LÖRDAGSgodis eftersom vi struntade i att gå ut efter badet i Torvalla. Så det så. ;-)


Kommentarer
Postat av: Sojkas Framtid

Mmm farligt gott det där! :)

sv:Jag är beräknad till 21 mars! :)

2013-01-21 @ 10:30:58
URL: http://www.sojka.se
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Oohh jag älskar nöt creme mums :-D
Visste inte att det fanns i sån ask men det kanske är bea det annars vet man aldrig vad som skulle gömma sig i skåpet hehe

Ha en jättebra dag..

2013-01-21 @ 11:04:56
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Kristin - Mamma till tvillingtjejer :)

Oj va gott det där såg ut :)
Visste inte att nötcreme fanns i storpack, o jag som ska leva nyttigt nu *hmm* Får se om jag kanske kan ta en liten paus från det nån dag då nötcreme är bland det bästa jag vet :)
Måste även passa på att säga att du har en underbar blogg o att jag beundrar ditt jobb med alla barnen. Jag tycker det är svårt att räcka till för våra två små ibland.
Kram Kristin

2013-01-21 @ 11:45:29
URL: http://kristinoerik.blogg.se
Postat av: Emmi

Åhhh, dom har jag missat helt. Jag älskar nötcreme ;)

2013-01-21 @ 12:12:46
URL: http://fyrtalihjarter.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback