Natti natti

Det har vart lite dåligt med bloggandet i helgen, men när alla barnen är hemma är det svårt att finna data-tid som ni kanske förstår ;-) ...

Nu på kvällen tänkte jag sätta mig ner och föra över bilder och skriva, men då var det strul med datorn. Såklart! Hoppas att den fungerar imorn, då kommer massor med text och bilder.

Och nu är klockan alldeles för mycket igen. Jag kommer att ångra att jag vart vaken såhär länge strax när Olivia vaknar, och ännu mer imorgon när resten av ögonstenarna vaknar. Återigen hoppas jag på sovmorgon!
Jag kan inte hjälpa det, jag älskar denna tid då barnen somnat för kvällen, jag uppskattar den här egen tiden alldeles för mycket för att gå och lägga mig någorlunda tidigt, fast jag kanske borde... Iaf nångång sådär ibland.
Men nu ska jag sova! (Om jag hinner- innan lilla Snuttis vaknar *viskar för att inte riskera något*)

Då så. God natt på er, så hörs vi imorgon. Eller, det är över midnatt= idag!
Kramar!/Satu

(Skön sovstil?)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback