Måste vara åldern....

Det här måste bero på åldern.. jag håller på och blir senil.
Kommer ni ihåg när jag skrev att jag skulle köpa ett frimärke och posta ett viktigt brev till försäkringskassan?
Jag köpte ju frimärket, men glömde bort i all stress att posta iväg själva brevet. Igår kom jag ihåg att posta brevet.
UTAN FRIMÄRKE!!!! Gaaah!
 
Så nu sitter jag i kö med försäkrningskassan med 254 andra för att få hem en ny blankett. Love it. Not.
 
 
Hoppas jag kommer fram innan jag ska hämta småttingarna, annars få jag stå i kö igen när jag kommer hem...
 
Bjuder på en bild taget igår hos Mummu & Puua så länge-
(Nicole, jag, Andres och Olivia (såklart hade hon också one-piece, haha)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Minne jag har tappat mitt minne haha

2013-01-09 @ 15:04:06
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Caroline

Jag håller med! Jag var såå nära att glömma bort att Miranda skulle till BVC idag för vägning/mätning. Tittade plötsligt i kalendern och upptäckte det en timme innan vi skulle vara där! Panik!Jag som var så säker på att det var imorgon!! *störigt*. Du e inte ensam, jag glömmer så mycket hela tiden :-(

Så mysig bild på er :-)
Kram/Caroline

2013-01-09 @ 15:10:09
URL: http://www.isflinga.blogg.se
Postat av: Emmi

När man är gravid kan man ju kalla det graviditetshjärna. Men jag tycker det håller i sig under minst första halvåret-året med bebis oxå ;) Så skyll på det. :)

2013-01-09 @ 15:40:33
URL: http://fyrtalihjarter.blogg.se/
Postat av: Helena H

Vad fina ni är! :)4
Mår Andres bättre nu förresten? Han ser ju iaf väldigt glad o pigg ut på de bilder du fått med han på från jul till nu. :)
Kram från Söderhamn

2013-01-09 @ 22:40:09
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback