Lilla fräckisen

Lilla, lilla Olvia. En liten fräckis. Hon ska vara i famnen heeela hela tiden. När hon somnat i famnen så lägger man ner henne, och då vaknar hon direkt med en min: "Jaha, vad tror ni att ni håller på med? Det här går jag inte med på."
Så vi tar upp henne igen, och hon är jätte nöjd igen. Helst ska man vara när hennes ansikte och pussa på henne hela tiden också, våran lilla Snuttis.
 
I dont mind, jag älskar att ha henne nära och få pussa och gosa på henne. I love it. Men ibland är det mysigt att kunna gå på toan själv också... Såhär satt vi häromkvällen när jag bloggade:
 
I bärsele.
 Tjejen vill hänga med och ha koll!

Kommentarer
Postat av: mummu

Mmmm, hon vill vara nära sin älskade mamma,så sööt.rakastan. :))

2013-01-23 @ 10:01:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback