Karo & Annicas FEST !

Halloj!
Nu kommer bilderna som några av er har väntat på, bilderna från min syster Karolinas & Annicas gemensamma födelsedagsfest hemma hos Karo!
Det var i lördags som festen var, temat var alltså rosa och det var tjej-ligorna som var bjudna!
 
Eftersom jag fortfarande del ammar så hade jag med mig Olivia, kvällen till ära så såg vi ut såhär, godkända för det rosa temat?
 
Min svägerska Anna och allas våran vän Maria (även Danilo & Jonathans dagisfröken) kom och hämtade upp oss. Ni skulle ha sett grabbarnas min när vi öppnade dörren för dom. "Vad gör HON här, hon ska ju vara på dagis!" Helt förvirrade var dom.  Haha...
 
 
På festen var alltså temat rosa. Vissa hade rosa tröja/byxor andra hade rosa skor/hårspänne eller något annat rosa.
Naturligtvis som den papa mamarazzin jag är så hade jag med mig min bästa vän- kameran.
 
Min fina syster Karolina
 
Karo & Annica hade ordnat allt så fint, det bjöds på mat- jätte gott trots att jag inte hann äta klart innan Olivia vaknade hungrig. 
 
Karo & Annica fick military training i present- my sister needs Bootcamp! Haha...
 
Lisa & Sandra
 
Annett och Sanna & lilla Olivia
 
Khadra & Sofia
 
För att göra det lite mer intressant och roligt så hade födelsedags barnen delat allihopa i grupper, och tillsammans skulle de här grupperna komma på en drink som dom bjöd allihopa på. Dessa drinkar skulle poängsättas, den som gjorde den bästa drinken och bästa "showen" kring drinken skulle vinna.
Dom hade gjort riktigt bra jobb, alla grupperna. Sen hade alla grupper valt en låt som skulle spelas när dom kom in och delade ut drinkarna, riktigt roligt.
Det var drinkar i olika smaker, vissa hade dekorerat sina muggar med klistermärken, ljusrör, samt sopbubblor man skulle blåsa nä dom kom ut, jätte kul samt annan rekvisita.
(Oroa er inte, jag drack ingenting)

Grupperna blandade och pimpade sina drinkar i köket som sedan skulle presenteras.
 
Fina Tiina posar så fint :)
 
Drink # 1- rosa pantern.
 
Drink # 2
(som även vann)
 
Snuttisen (<---Olivia) ville vara i famnen hela tiden, så fort jag la ner henne så vaknade hon. Men sen slocknade hon så djupt att hon fick lägga sig på syrrans säng i lugn och ro. Mammas lilla partyprinsessa. 

I samma veva gick Anna hem, hon skulle hämta sin mamma från Arlanda mitt i natten. Anna, hoppas du fick med dig rätt par skor? 
 
Festen fortsatte och nästa drink tillblandades.
 
Tiina & Karo
 
Tiina, Karo & Maria
Lisas Drink! 
 
Fina Sanna, Annica & Karo
 
Syrran tar en drink under palmen, haha
 
Medlemmarna med de vinnande drinkarna (drink #2) fick varsina goodiebags.
 
Det var andra roliga tävlingar också, frågestund med helium ballonger osv.
Riktigt rolig fest, man fick många goa skratt!
 
Synd bara att när jag överförde bilderna så slocknade den här dumma datorn, och nu kan jag inte öppna vissa bilder!
Det är ca. 10 bilder som jag ska försöka öppna, vill inte förlora dom ju... Så jag hoppas att det kommer fler bilder från festen snart.
 
Den här datorn slocknar många gånger om dagen så nu ska jag bränna alla mina bilder på skivor tänkte jag!
Jag har nog bilder från 3-4 månader bakåt som jag inte hunnit bränna, men nu har Andres köpt skivor så jag sätter fart innan det är för sent! 
 
Här kommer några bilder på Partygänget!
(Förutom Anna & Jag & Olivia ;-) ) (Och så var ju flera andra sjuka)
 
 
TACK FÖR ALLT TJEJER!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilka roliga bilder! Tack för i lördags! Men vad menar du med att ha behöver bootcamp? Haha

Svar: Karo- DROP DOWN AND GIVE ME 50! ;-)
Me & My Baby Dolls

2013-01-30 @ 14:19:22
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Fia

Ser ut som en lyckad fest!

Filmen har inte kommit på bio än tror jag så du får vänta ;)

Jag har en tävling på bloggen som kanske vore nått för dig. Jag tävlar ut ett presentkort på zalando =)

2013-01-30 @ 16:23:25
URL: http://sofsan.se
Postat av: Camilla ♥ BF Maj

Så rolig fest :D

Sv; Vi har valt att stanna i den gamla tills vi hittar nåt :) Våran hyresvärd gick med på avbryta uppsägningen :)
För övrigt mår jag bra :)
Kram!

2013-01-30 @ 21:05:05
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Jenny

Vilka snygga byxor din syster har, vet du vart hon har köpt dem? märke eller butik? :-) ha en fin dag!

2013-01-31 @ 21:20:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback