Jag ♥ mössor

Det är ingen nyhet att jag älskar att handla barnkläder, eller ja- allt som har med barn att göra.
På något konstigt sätt hamnar jag alltid i barnavdelningarna i affärer när jag egentligen var ute efter någonting helt annat. Wops, hehe... Men det är ju så mycket roligare med barn kläder än att handla till sig själv, vilket jag är riktigt dålig på.
Mössor är en favorit att shoppa, jag älskar mössor barnen har hade hur många som helst, men jag antar att de flesta börjat bli för små. Det ska vara vår/höst mössor, helst. Hittade ingen fin mössa till Olivia dock.
 
Så när jag såg dessa mössor kunde jag inte låta bli. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej.
Vill börja med att säga att dina barn är helt underbara!
De rosa mössorna var jättefina. I vilken affär har du köpt dem?
/Emma

2013-01-29 @ 16:43:54
Postat av: Ted's mamma

Haha ja det är samma sak här.
Kan även sitta vid internet å kolla om de kommit något nytt ;)

2013-01-29 @ 20:37:19
URL: http://LiiiindhAa.blogg.se
Postat av: Therese

Då vill jag tipsa om denna blogg som säljer jätte fina mössor
Som skänker penGarna till forskning av SMA, den vanligaste
Muskelsjukdomen hos barn.
Hennes dotter (min tremänning) dog av denna hemska sjukdom endast 9 månder och 2 dagar gammal!

Www.frejamssan.blogg.se

2013-01-29 @ 21:27:05
Postat av: Helena H

En sheriffmössa måste jag köpa till vår "extra"pojk Vlle som bor granne med Stefan (Ls pappa).
Han ska alltid leka med Linneas gamla agentväska o sheriffstjärnorna som följer med är väldigt viktiga,då ska han vara sheriff, jag får vara "den andra" (vi kan inte uttala det som står på den stjärnan) :) och Stefan får alltid vara boven. :) Linnea lyckas alltid smita undan då..Haha :)

2013-01-29 @ 23:51:15
Postat av: anonym

Är det viktigt med rosa på flickor och blått på pojkar?

2013-01-30 @ 00:49:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback