Gilla oss på FACEBOOK

Hello! 
 
Jag vet inte vad jag pysslat med här framför datorn, men helt plötsligt är klockan snart halv elva...
Vi skulle ha kollat på film ikväll, men det kommer fotboll på TV. *suck*
 
Idag har jag hunnit med att städa, dvs fylla, sätta på och tömma diskmaskinen, tvättat och tumlat kläder, dammsugit, gått runt med trasan och universal sprayen, plcokat undan och fixat och donat.
Mummu kom förbi för att pussa på Snuttisen, samtidigt passade jag på att ta ett snabbt bad eftersom jag hann med lite träning också. Sen kom Puua förbi för en kopp kaffe och kortspel.
Hämtade barnen från dagis med Olivia. (Tack till Liina <--- tjejernas dagisfröken- som tog hand om Olivia medans jag klädde på resten av mina diamanter) Därifrån till Mummu & Puua för att titta på deras nya fåglar som Puua tagit hem till Mummus stora glädje (eller inte).
Sen hanns det inte med med så mycket mera, hem och äta middag, kvällsbad och barnen i sängs.
 
Det var min dag för er som var intresserade. 
Olivia ligger och sussar på soffan bredvid Andres (så intressant var fotbollen), jag tänkte ta med henne till sovrummet strax, börjar känna mig kaputt slut.
 
Glömde ju säga att jag har skapat en facebook sida till bloggen, Om ni vill får ni jätte gärna gilla den och följa oss även där! 
Ni hittar den på mybabydolls.blogg.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Det gör jag redan..ler..

Jo blöjorna är ok,lite annorlunda bara man märker att det är billigare blöjor..
Dom funkade bra på Robin och Sophie men Rasmus läkte varje gång.
Det gör han med liberos med så det var ingen skillnad där..
Tyckte resåret var lite dåligt som man spänner om bebisen är lite mullig..
Tror nog dom funkar bra bara man vänjer sig o är det billigare så är det ju bra :-D

2013-01-31 @ 09:16:38
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback