~ Pannkakor hos Mummu ~

I eftermiddags tog vi en promenad, mötte upp Mummu som bad oss komma förbi så skulle hon göra pannkakor:) Innan jag ens hann svara så var några redan på väg dit. Haha...

Jag, Emma (<---- min brorsdotter som känns som min egen), Jonathan och Olivia knallade till lill-ica för att hämta ett paket från Blöjbudet. Vi blev tillfrågade att prova på deras blöjor gratis, ska bli spännande att se om dem är bra, för dom har hemleveranser. :)
Återkommer om det när dom är testade.

Hos Mummu och Puua väntade resten av gänget, Mummu stod och stekte pannkakor, Puua busade med barnen och jag pillade på Mummus nya iPad. Hon behövde lite hjälp med att fixa den i ordning. Jag är verkligen ingen expert men lite nytta gjorde jag ;-)

När vi kom hem var det bara att hoppa i badet, tvätta håret, klippa naglarna och i sängs. För barnen alltså. Imorgon är det dags för dagis igen.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men ååååh, bebis har kommit!! Jag har visst noll koll, haha. Lika söt som alla andra barnen :)
Grattis! Lite sent kanske ;P

2013-02-04 @ 13:28:56
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se
Postat av: Helena H

Vilken fin bild på kusinerna. :)

2013-02-05 @ 00:05:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback