förra lördan och Mello....

Detta inlägg skrev jag i måndags, men den har jag glömt att publeciera, haha...
Här kommer det nu:
 
I lördags kom Mummu & Puua över för att titta på mello och fira Mummu lite.
Vad tyckte ni om lördagens program?
Jag gillade inte nån av bidragen speciellt mycket, och som jag sagt förut- om jag inte hade haft barn så skulle jag inte ens titta på det, men dom gillar det och det kommer ju inget annat heller, så.. Men hello- Army of Lovers, WTF!?
Sen har jag inga fler kommentarer om det. Förutom- 
 
Nukke & Mummu
 
Vanessa med sin pappa
 
Dano med sin borrmaskin....
 
Paita ja perse. Dom här två alltså.... Bästa polare.
 
Min älskade lilla Snuttis!
 
Alla syskonen tar så bra hand om henne, det är ovärdeligt och värmer mitt hjärta något enormt. Dom vill sköta om henne, ge henne mat, byta blöja, pussa, krama, hålla om och trösta. Bästaste!
 
Senare på kvällen var det dags för show. Nicole sjöng i mikrofonen och Vanessa kom med sina coola dansmoves, haha, har ett videoklipp på det som jag måste ladda upp, så cool!
 
Puua visar tjejerna hur man ska shejka. Do i need to say more? 
 
Puua & Vanessa
 
 
P.S Helena H- du undrade om Vanessa var svartsjuk på Puua och Olivia. Nope.  Inte alls faktiskt. Hon tittade på honom på den bilden för han pratade med rolig röst med Olivia, som han senare gjorde med Bessa också. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ Gravid

tyvärr har Mello varit dåligt hela denna omgången :(

2013-02-27 @ 15:41:04
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Helena H

Ja, jag anade nästan att det var så. :)
Har ju inte varken sett eller hört nå om nån svartsjuka hos syskonen mot Olivia. Ser så mysigt ut när de hjälper till och sköter henne.
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2013-02-27 @ 18:50:04
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback