Throw back monday

God kväll!
Sitter här framför datorn och väntar på att barnen ska somna i sina sängar... de ropar på mig titt som tätt.
Sen ska jag ta mig ett varmt bad.
 
Satt och kollade på gamla bilder, dessa är från år  2011 när tvillingarna Danilo & Jonathan var ca. 1 år, Vanessa 2 och Nicole 3 år. (eller dem skulle fylla det året)
 
Januari 2011- mitt lilla gäng samlade på soffan.
 
Kolla så mycket snö det var... Jag med mina "Fantastic four." som de då kallades.
 
Ett mycket smidigt sätt att ta sig fram om man har 4 småttingar. Vagnen City Select, sidostol från BuggyPod till Vanessa och ståbräda till Nicole. Perfekt!
 
Här är lilla Vanessa med sin påse med nappar.
Den här dagen slutade både hon och Nicole med napparna, dem lämnades i ett träd så att Tingeling skulle ta dem till barn som behövde dem. Nicole var 2 ½ och Vanessa var 1 ½ när dem slutade med napp.
 
Sommaren 2011:
 
Nicole 3 år :)
 
Vanessa 2 år
Älskade Pippi klänningen, undrar om den ligger i förrådet eller om jag hann ge bort den...?
 
Danilo (aka. "Kockis")
 
Jonathan & Danilo 1 år. (här med sin moster Karolina)
 
Dom hade så lockigt hår när dem var små. Sen bestämde sig pappan i familjen för att klippa av dem håret och lockarna och det mjuka babyhåret försvann. :(
 
Vanessa & Nicole
 
Vid ankdammen (framåt hösten 2011 kan jag tro?)
 
En av mina favoritbilder- Andres med Nicole
 
Bessa Bus hos moster
 
Nicole ska iväg på sin första inskolningsdag på dagis. 3 år och 4 månader gammal.
 
"The Fantastic Four"
 
 
Och nu har vi en till liten tjej som snart ska fylla 1 år. Och en liten tuss i magen också.
Vart tar tiden vägen? Ibland går det alldeles för fort.

P.S Rubriken snappade jag upp av Natali, tyckte att det var så passande med "Throw back" ♥
Snart kommer det nog fler throwbacks- vill ni se sånt?
 
Tänk att om något år kommer dessa bilder som jag lägger in i nuet att finnas på throw back-listan...
Så fort kommer det att gå. Typ. Smiley

Kommentarer
Postat av: Greta

Jag tycker att Olivia har varit ett år superlänge, men ändå var det ju liksom nyss hon lärde sig att sitta. Tänk att tiden går så snabbt för oss läsare också! Och nu är det dessutom ett år sen jag hittade hit. Känns bokstavligen som igår. Helt sjukt egentligen!

2013-12-02 @ 20:01:10
Postat av: Malin , Gravid med tvillingar

Dom är så underbart söta!!! <3

2013-12-02 @ 20:02:16
URL: http://malinhedblom.blogg.se/
Postat av: Pernilla-mamma till Kevin Jamie o en till i magen:)

jaaaa! jag vill gärna se mer throw back bilder=) super kul...

2013-12-02 @ 20:10:57
Postat av: kaffehörnan

Härligt gäng med mycket kärlek

2013-12-02 @ 20:49:00
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: nina

Nydelige barn dere har!
Er innom og leser hver eneste dag:)Ha en fin uke!

Svar: Va roligt att du gillar bloggen! <3Tack detsamma, ha en fin vecka :)
Me & My Baby Dolls

2013-12-02 @ 21:29:28
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Lisbeth

ja så morsomt med tilbakeblikk av dine vakre små :-)

2013-12-02 @ 22:18:27
Postat av: Lisbeth

ja så morsomt med tilbakeblikk av dine vakre små :-)

Svar: Va kul att du gillar det! :)
Me & My Baby Dolls

2013-12-02 @ 22:18:32
Postat av: Caroline

Vad fina alla bilderna är på dessa söta barn :)
Och GRATTIS till graviditeten!
Har inte varit inne här på ett tag :)

Du gör det så himla bra! Jag har "bara" 4 och är helt slut ;)

Kram på er!

2013-12-02 @ 22:38:26
URL: http://carr0n.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

hehe jo jag gillar också allt med flytt och packa upp denna gång var det ju en lång flytt och gjordes av en tråkig anledning men nu är jag tebax i Västerhaninge alla fall.
ja de får du gärna göra hihi, fast nu börjar jag dock bli relativt klar några små lådor bara.
men nu ska jag försöka sova kommer ju aldrig i säng i tid.
vilka härligt fina bilder på dina barn. helt underbara.
kraaam

2013-12-03 @ 00:05:01
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: peachbeast

Jättegärna :-). Den gulligaste bilden var när de stod vid ankdammen med pappa. De ser så pyttesmå ut bredvid Andres.

Svar: Ja visst gör dem :) Hihi
Me & My Baby Dolls

2013-12-03 @ 00:36:54
URL: http://supermancat.blogspot.com
Postat av: Kaffehörnan

Nu kommer en charmig grabb in till dig o önskar dig godmorgon. Hoppas du sussat dina skönhetssömntimmar

2013-12-03 @ 08:49:38
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh va fort tiden går! så himla söta dina små busungar <3

2013-12-03 @ 20:58:45
URL: http://www.melissasprinsar.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback