♥ Olivias 1-årsfirande, andra och sista delen ♥

Dags för del 2 av Olivias 1-årsfirande.
Den stora släkten Gonzalez kom och åter igen fick Olivia öppna paket och hon var nog lika förvirrad nu. Smiley
Va? Skulle hon få paket- igen?!
 
SE & HÄPNA!
 
Olivia vågade sig nära sin farfar (=abuelo på spanska)
Hon som jämt brukar vara så blyg omkring dom. Men inte idag. Inte för Abuelo i alla fall.
 
En jätte söt klänning och huvudband från kusin Javi och hans flickvän Hazal.
Olivia satt och undersökte den en väldigt lååång tid. hihi..
 
Clown brorsan Jonathan
 
Danilo & pappa Andres
 
Robin, Danilo & Jonathan leker...
 
Danilo & Jonathan ♥ Bästa vänner.
 
Olivia med sin kusin Fernando
 
Senarse var det dags för kalasbordet igen. Fram med nya tårtor, nya bullar, muffins och nya cupcakes.
 
Olivia med sina äldsta två bröder Diego & Micael på varsin vaktande sida. ♥
 
(och kusin Javi)
 
Vi sjöng på tre språk igen och denna gång hjälpte brorsan Micael till att blåsa ut ljuset.
Olivia ser inte så värst road ut?
 Smiley
Olivia med Javis flickvän Hazal
 
Olivia med Diegos fru Shabnam
 
Eftersom hon också är gravid- ca. 5-6 veckor före mig så har vi en hel del att prata om =)
Som namn, t e x. Vi verkar ha samma problem, vi har inga namn som vi är överrens om med våra män... ;)
 
Snälla Diego läser bok för sin lillasyster Vanessa. ♥
 
 
Och så var det kväll här hemma hos familjen Gonzalez.
Olivia har varit helt övertrött de sista kvällstimmarna, hon hade nog behövt sova 2 pass idag.
Det tar på krafterna att fara runt och kalasa, speciellt när man är så liten. Nu sover hon men jag hör grabbarna fortfarande prata inne hos sig.
 
Imorgon är det dagis som gäller för våra 4 småttingar. 3 dagar kvar sedan blir det jullov!
Olivia och jag ska till BVC imorgon, hon ska få sin 1-års spruta... Usch, aldrig kul att få en spruta, men fördelarna väger mer än nackdelarna. Samtidigt ska jag passa på att hämta ut ett paket som jag beställt på Stor och Liten. Där hittade jag prins Eric som Nicole önskade sig. Tråkigt bara att man inte kunde köpa honom separat, utan det är både prins Eric och Ariel i samma paket. Men ca. 150 kr billigare än någon annanstans och fri frakt så det var helt okey ändå.
 
Nu blir det film-time för mig och mitt stora hjärta ♥
 
Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Lenkan

Jag är nyfiken, hur gammal är Andres egentligen? Blev så förvånad när jag såg de du kallar för Olivias äldsta bröder, jag antar att det är Andres "barn" sen tidigare? Hur många barn har han och hur gamla är de? Alltså, förutom de sötnosarna han har med dig

2013-12-15 @ 23:22:35
URL: http://lenko.blogg.se
Postat av: marie

Jätte fina bilder från hela helgen. Lilla Olivia ett år redan, kommer ihåg när hon kom för jag hade precis börjat läsa din blogg typ 2 månader innan. Kram till hela familjen

2013-12-16 @ 08:38:37
Postat av: Nathalie

Stort Grattis till finaste Olivia!!

2013-12-16 @ 12:45:14
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Kristiina

Grattis till 1 Åringen 🎉🎊🎈

2013-12-16 @ 21:39:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback