Fredag och kaos i julhandeln

Fredag idag- och det betyder 4 dagar kvar tills Jultomten kommer. Barnen längtar!
 
Vi har varit i Handen C- jag, barnen och Mummu & Puua.
Jag hoppas verkligen att jag inte behöver ta mig ut där mer. I alla fall inte med barnen- det är så fullproppat med folk precis överallt som trängs, köerna till kassorna är långa...
Vi var där till klockan 10, och då åt vi på McDonalds direkt- vilket var ett bra beslut, för där gick det inte att komma in efter en timme.
Puua var i lekrummet med Nicole, Danilo, Vanessa & Jonathan medans jag och Mummu hade Olivia med oss till H&M och Lindex. Sen orkade vi inte med fler affärer.
 
Några bilder jag hunnit ta imorse...
 
Olivia ligger och sover och jag tänkte också lägga mig på soffan och vila ögonen en stund medans resten av ligan tittar på film. Idag måste vi storhandla... borde nog skriva en lista då jag brukar glömma både 1 och 2 grejer annars.
Nu kallas pläden på mig... jag kan inte motstå!
 
Ha en jätte bra dag nu allihopa ♥ Ni är bäst ♥!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vill bara säga att jag tycker du är Såå duktig och en väldigt fin mamma! Hoppas du fick vila en stund.
God Jul på er fina fina familjen<3

Kram Cecilia

2013-12-20 @ 14:15:21
Postat av: Anonym

ÅÅH vad fint vanessas hår var på sista bilden!!

2013-12-20 @ 14:16:24
Postat av: Emma

Vilken underbart söt dress Olivia har! Var är den köpt?

Svar: Tack :) på Lindex
Me & My Baby Dolls

2013-12-20 @ 14:26:27
Postat av: Infant

Förstår att de längtar :)

2013-12-20 @ 15:52:00
URL: http://infant.blogg.se
Postat av: lindisha6barnsmamma

så söta byxor olivia har på sig får man fråga var du har köpt dem

Svar: Tack :) Dem är köpta på Lindex😉
Me & My Baby Dolls

2013-12-20 @ 21:32:23
URL: http://lindisha6barnsmamma.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin, gravid med tvillingar

Underbart att det snart är julafton!
och det betyder närmare och närmare att pyrena i magen ska komma ut! hihi

gissa datum i bloggen!
psst! Har bytt bloggadress! kram

2013-12-20 @ 22:17:28
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Putzi

Ett lite försenat men STORT GRATTIS söta fina Olivia på din 1 årsdag.
Kram på dig och dina fina syskon :)

2013-12-20 @ 22:18:55
URL: http://putzisblogg.blogspot.se/
Postat av: anne von porat

Det är så sött med glasögon på barn

2013-12-20 @ 23:31:53
URL: http://veckomagasinet.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback