Fredag den 13:e

Gäääk, jag har helt missat bort att det är fredag den 13:e idag!
Snacka om att vara dålig att sätta ihop två och två, jag vet ju att det är den 13:e idag i och med Lucia och att det var fredag... Snacka om att vara vimsig.

Tror ni på skrock?
Att fredagen den 13:e är en otursdag?
Jag är alltid lite mer skraj jag, haha..

Bloggar med mobilen igen, jag bakar fortfarande.... Väntar på att ta ut första lasset cupcakes ur ugnen. Sen är det "bara" 3 kvar... *suck*

Har bakat 4 plåtar med bullar och gjort 4 tårtor. Kom på födelsedags fika imorgon vettja!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jag inte bott så långt bort så hade jag gärna kommit på fika! :D

2013-12-13 @ 22:41:39
Postat av: Caroline

Namnet ville inte fastna på den förra kommentaren ;)

2013-12-13 @ 22:44:54
URL: http://bojerydsflickan.blogg.se
Postat av: Helena H

Såg supergott ut med nybakta bullar, mums! :)
Tänk om alla som läser din blogg skulle dyka upp på fika imorrn, vore lite coolt ju, även fast det blev liiite trångt kanske. :)
Hoppas ni får ett riktigt bra kalas imorrn.
Kram från Järvsö (Söderhamn)

2013-12-13 @ 22:46:09
Postat av: Anonym

Toinen. Sov gott sen. Love u. 💞💋


2013-12-13 @ 23:40:54
Postat av: Linda

Alltid kul att börja baka sen blir det segt på slutet. Hade inte koll på datumet förrän du nämde det...firar inte lucia hos oss. Men jag var ute i morse och skulle mata djuren, ett vattenrör hade gått sönder. Fåren stod i 30cm vatten :( Nu tror jag på otur...

2013-12-14 @ 00:36:08
Postat av: Tyglina

Hade jag bott närmre hade jag kommit mer än gärna... Funderar just ni på pm jag orkar baka... Får se vad som händer...

2013-12-14 @ 09:19:47
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback