Fixar och donar med datorn....

Nuuuu så har jag lite mer tid att sitta här och fixa och trixa!
Nu är kruxet bara mitt teckensnitt.... det ser ju inte alls ut som den jag hade installerat på våran gamla dator. Texten som visas på bloggen nu är kursiv (hos mig iaf) hela tiden?
 
Barnen ligger och sover, ja förutom Nicole som jag hör sjunga inne på sitt rum. Spelar ingen roll vilken tid man lägger henne, hon har alltid något emot det ändå och det är sura miner.
 
Jag har överfört mina bilder också, vilket tog sin lilla tid att gå igenom eftersom det blev dubbletter av alla bilder! Hur & VARFÖR?!? Om någon vänlig själ vet hur jag slipper det så tar jag tacksamt emot hjälp. ♥
 
OK- och nu stötte jag på ännu ett problem. Att ladda bilder hit till bloggen.
Gaaah...
 
Håll ut med mig, jag jobbar på det här! Smiley
 
Återkommer strax...

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fast texten är inte kursiv för mig iaf! Ser ut som ni haft en mysig jul! O glada barn! :)
God fortsättning! ♡

2013-12-26 @ 09:22:12
URL: http://joannaolowa.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Här är inte texten kursiv heller

2013-12-27 @ 21:52:12
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback