ÄNNU mera Julafton ♥ del 3

De sista bilderna från julafton- varsågod.
Framåt kvällen packade vi in oss i bilen och åkte till Fittja, där Andres sida av familjen var samlad.
Tog som sagt en maaaaasssa massa bilder, här kommer några utvalda jag tänkte dela med mig utav Smiley
 
Ännu en gång var långbordet dukat.
 
Här är Jonathan med sin farbror Oscar och en av hundarna :)
 
Såklart ville Danilo också hålla i hunden så jag tog kort på honom också.
 
Barnens stilige kusin Fernando
 
Kusinen Javi med flickvännen Hazal ♥
 
Fernando har en (jätte glad?) papegoja på axeln Smiley
 
En liten del av gänget...
 
Nukke busar med sin kusin Giuliano
 
Shabnam, Nicole med Pat och faster Ela
 
Oscar med barnens storebror Diego Smiley
 
Ursäkta men jag var bara tvungen...
 
"Titta, tomtemammans tetas!" Smiley
 
Lill Snuttis vid matbordet :)
 
Danilo 3 minuter innan han slocknade...
 
Kusinen Emilio & Jonathan
 
Vi spanar efter Tomten....
 
Söte Robin
 
Under tiden hade Tomten visst redan varit i vardagsrummet och lämnat av en massa paket...
 
Diegos fru Shabnam med sonen Robin ♥
 
Shabnam är också gravid- bara 5 veckor före mig :)
Jag skrev ju att barnen somnade så fort vi satte oss i bilen på väg hem igen (förutom Nicole)
Andres parkerade bilen utanför porten och bar in alla sovande barnen och jag gjorde iordning dom för sängen :)
 
 

Nu ska jag fixa iording lunch, några av barnen har vägrat att äta frukost, och ätiti i allmänt dåligt de senaste dagarna- så nu får dom skippa godis och annat gott tills maten är uppäten.
 
Ha en fin dag, så hörs vi strax igen ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

vad mysigt :)

2013-12-29 @ 13:30:44
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Malin, gravid med tvillingar

Underbart att vara så många! kram

2013-12-29 @ 15:19:45
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback