♥ 3:dje Advent ♥

Och så går veckorna bara. Igår var det 3:dje Advent redan. Snart är det jul!

Vi har skapat en advents tradition, varje advent samlas vi hemma hos någon och adventsfikar ihop.
Igår var det Mummu & Puuas tur att ha det hemma hos sig.
Min syster Karolina kunde inte komma då hennes son hade en turnering, men resten av oss syskon kom.
 
Olivia fick ha på sig sin nya klänning som hon fick från kusinen Javi och hans flickvän Hazal.
Visst funkar det på julafton också??
 
Som ni ser så älskar Olivia tomtar. Hon går runt här hemma och pekar med sitt lilla pekfinger: "Dää! Titta! Tomte."
 
Jonathan var också impad av den stora tomten...
 
Vanessa & Olivia vid fika bordet
 
Pappas flicka ♥
 
Anna kom senare, Danilo ringde dock henne stup i kvarten och undrade när hon skulle vara framme. Till slut fick han nog, så han satte sig i hallen och väntade på sin Anna. Lyckan var total när hon kom.
Han måste vara kär- på riktigt!
 
Olivia med min bror Stefu
 
På fikat pratade Stefu om TiVo som dom skaffat sig, en väldans bra grej tyckte Andres och vill att även vi ska ha det hemma. Har ni den? Vad tycker ni?
 
Hemma sen var det dags för middag och tända det 3:dje adventsljuset. Danilos tur denna vecka.
 
 
Tack Mummu & Puua för fikat!
Rakastan. ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det här med middagar är svårt ibland. Vi båda måste ju ha matlådor varje dag till jobbet och all mat är ju inte gott som matlåda.
Jag tycker såna här listor är bra, då behöver jag bara tänka på mat en gång i veckan och resten av dagarna lagar jag det som jag redan bestämt haha.
Men jag lusläser recept och inspiration från andra också för ibland står fantasin på 0 :D

Den röda klänningen blir ju perfekt på julafton ;)

2013-12-16 @ 13:25:36
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Elin Fennander Sahlberg

Vilka härliga kids!

2013-12-16 @ 15:17:47
URL: http://wilhelmsro.com
Postat av: Linda

Olivia är jätte söt i sin nya klänning :)

2013-12-16 @ 15:19:44
Postat av: Åsa

Kolla in min blogg...

2013-12-16 @ 16:27:02
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Kristiina

Vilken fin prinsessa i sin nya fina klänning 👍😍

2013-12-16 @ 21:41:20
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback