3 dagar kvar till Jul!

God morgon!
3 dagar kvar till Julafton och regnet öser ner.
 
Strax ska vi göra det som vi sa att vi inte skulle göra. Ut i julhandeln igen. Vi har lite grejer som måste göras, Andres vill till hötorgshallen och så ska några fler julklappar inhandlas.
 
Vi var och storhandla igår, men först åkte vi till Hemköp i Västerhaninge då vi läst att dom hade plockgodis jätte billigt- bara igår. Klart vi passade på, barnen fick sina egna påsar och var så glada och stolta.
 
Såklart var vi lite busiga och gjorde inköpet i olika kassor så nu har vi nog godis i flera veckor framåt.
Vi åt på Kina restaurang också- gott- men inte lika gott som thaimat. ;)
Resten av kvällen spenderades på soffan där vi kollade på filmer.
 
Jag dricker kaffe (och juice) för att samla krafterna till dagens julhandling, det lär ju vara proppat med folk överallt nu.
Ungarna får ta med sina godispåsar så dem håller sig lugna i bilen, haha... det gäller att muta dom om inget annat funkar! Men dom brukar vara snälla när vi far runt. Bara Nicole som är lite tjurig över att åka i tunnel. Förstår inte vart det kommit ifrån helt plötsligt, men hon hatar att åka i tunnlar med bilen??
 
Här kommer några bilder från igår...
Som jag skrivit förut, mycket roligare att läsa om man har bilder att se på också, visst?
 
Cheezez va skitig tavlan var bakom dom... sorry.
Några av er har frågat vart Olivias rosa byxdress med katten på kommer ifrån, och den är köpt på Lindex.
Visst är den söööt? ♥ Den vita bodyn kom med dressen.
 
Och så Nicole och Vanessas hår- dom har klippt sig några gånger, för att toppa det. Då är det barnens faster som klippt dem (hon har vart frisör) Men jag vill att deras hår ska vara långt, det är fint på dom, jag är själv lite avis och önskar att jag hade deras hår... mitt är så tunnt och trist.
 
 
 
Ha en fin dag, det kommer upp inlägg under dagen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till med julhandlingen, hoppas det inte är alldeles för mycket folk!
Du har rätt, roligare att läsa när det finns bilder!
Kram

2013-12-21 @ 11:24:50
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Mamma till 3

Tänkte bara fråga vart arieltröjan är köpt? Min dotter såg den och vill verkligen ha en sån!

Ha en toppen dag i julkaoset :-)

2013-12-21 @ 13:00:07
Postat av: Lina

Den där byxdressen är såå söt! Köpte en på rea för 75:- till min lilltjej på Lindex igår...fanns bara stl 80 kvar men hey..tösen växer ju! ;-)

2013-12-21 @ 13:20:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback