VARMT bad...

Vi åkte med och tittade på fotbollsmatch där några av våra vänner mötte ett lag från Uruguay, vilka Andres naturligtvis kände och stod och pratade med.

Efter fotbollen åkte vi och hyrde filmer och sen till pizzerian för att hämta hem mat. Hur gott kan det vara med pizza lite då och då? Mmm...

Nu ligger alla barnen och sover och jag ligger i ett VARMT (<---- ångande) bad för jag fryser ända in i märgen.

Frågor fortsätter komma in och det är jätte kul, känns lite som "soul-searching" för mig när jag svarar.

Så tack, tusen tack- för visat intresse!
Jag hoppas bli klar imorgon, men senast på måndag, ni vet att jag har mer tid då när 4 av 5 av järngänget är på dagis ;-).


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback