Tisdagen

Hej!
Idag har vi haft fullt upp.
På morgonen gjorde vi oss klara och åkte till Hötorget och handlade kött och åkte vidare till Fittja för att grilla hos Andres föräldrar.

Dom hade gjort iordning poolen till barnen, och jag hade ju lämnat badkläderna hemma, så dom fick bada nakna.

Vi åt gott, badade, umgicks och bara var. Andres skulle slänga in sin bror Oscar i poolen, men det slutade precis tvärtom. :)

Danilo & Jonathan fick tvätta farbror Oscars hundar också.
Jag tog bilder med mobilen bara, så att jag kan publicera dem snabbare eftersom datorn strular ju.

Ikväll kom barnens dagis kompisar Frida & Elias hit med föräldrarna och dem, speciellt tjejerna lekte fint med varandra, grabbarna fick inte vara med..
Tonni (<--- pappan) hjälpte oss med datorn, men det var sannolikt något fel med grafikkortet så det kunde inte bli fixat idag. Han bytte webbläsaren till FireFox så jag hoppas att den fungerar bättre.

Tusen tack för din hjälp Tonni! Och Anna-Maria, jätte kul att ses och prata som vanligt! ❤
Har faktiskt saknat dessa fina "dagis mammorna" under sommaren.

Här kommer några bilder, nu ska jag fortsätta titta på film. Natti natti😘

(Imorgon testar jag blogga på datorn igen, så jag hoppas på inöäggs bomber!)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback