Sommarlovet 2013 är slut

Imorgon börjar det. Dagis start!
Dessa 13 veckor har gått jätte jätte snabbt och det har varit underbara veckor med barnen, vädret har varit på topp- ingenting att klaga på alls. Vi har gjort en massa, skapat många nya härliga minnen. Sommarlovet 2013 är slut nu, men vi hoppas fortfarande på flera veckors värme och sol innan vi välkomnra hösten på allvar. Eller vad tycker ni?
 
Alla barnen ligger i sina sängar, och jag undrar vad dem funderar på?
Är dem nervösa inför morgondagen? Jag tror det.
 
Dom har badat, tvättat håret och som alltid på söndagar- klippt naglar och rensat öronen.
Jag har tagit fram morgonens kläder, samt tagit fram extra kläder som dem ska ha i sina lådor på dagis.
Samt namnat samtliga..
 
We are ready!
 
Önska oss lycka till imorgon vid lämning, jag hoppas sååå innerligt att det ska gå bra och att allihopa får en rolig dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: mummu

Allting kommer att gå bra, om Olivia sover då (kl.08.45) ring till mig, så kommer jag. Lycka till. Love u.♡

2013-08-18 @ 20:27:24
Postat av: Emma - Mamma till lilla Ella

Åh lycka till imorgon! Det kommer att gå så fint! :) Kramar!

2013-08-18 @ 20:29:27
URL: http://emmaingrid.blogg.se
Postat av: Helena H

Hej vännen! Önskar er stort lycka till imorrnbitti! :)
Tror det kommer gå jättebra om du bestämt dig för att det ska göra det. Blir lite ond cirkel om man är orolig, för då känner ju barnen av det och börjar krångla.
Så kliv upp i tid så du slipper jäkta, räkna tyst för dig själv till tio och glöm inte andas! :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2013-08-18 @ 21:29:28
Postat av: Louise

Här börjar dagis/skola för barnen åsså :-).
Izabella börjar kl.8 på dagis och båda mina barn klockan 9 på samma skola.
Vi har ÄNTLIGEN efter 2 års lidande i en annan skola där yngste sonens beteende gick mot det sämre fått plats på en av Sveriges bästa skolor eller i alla fall Malmös.
Själv börjar jag den 3 september och ser fram emot det:-).

Ha en fortsatt bra kväll och lycka till imorgon:-)

2013-08-18 @ 21:45:47
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: HAHAH

Allså du överdriver alltid om att dina barn måste ha på sig fina kläder och skit men ändå tycker jag faktiskt inte de ser något speciellt ut. De har ju fan aldrig på sig märkes kläder.

Svar: Seriöst, är du 13 eller vad.....?
Me & My Baby Dolls

2013-08-18 @ 23:02:39
Postat av: Kristiina

Hej! Önskar dig och dina barn stort Lycka Till i morgon. Allt kommer gå jätte bra ska du se😃. Många kramar från en fd Haningebo och en trogen läsare av din blogg. 🌹😊

Svar: Tack så mycket!
Me & My Baby Dolls

2013-08-18 @ 23:21:51
Postat av: Tyglina

Halloj från Småland. Vi hade oxå första skoldagen idag. Dottern började 1:an. Sonen 0:an... :) känns jätte stort! Roligt att läsa att lämningen gick bra för er del också... Ha det gott. Vi ska upp till storstan ihelgen... Kanske ser dig i farten nånstans ...

2013-08-19 @ 21:31:32
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback