Playdates

Har inte träffat fullt så många vänner som var planerat nu under sommaren, det har bara inte blivit av.
Får se till att träffa kompisar lite mer nu under hösten då, jag saknar dom trots allt och uppskattar sällskapet av vuxna som jag inte behöver tjata på, haha...
Och hallåå, ingen har väl sagt att sommaren är över nu? Väl??
Många nya vänner har vi hittat under våra äventyr iaf, alltid roligt.
 
Häromdagen träffade jag och barnen Taru och hennes 3 flickor.
Taru är en barndomskompis och vi har barn i ungefär samma åldrar. Dom fick tillökning i form av en liten Maya för ca. 1 månad sedan (har det verkligen gått så lång tid redan?)
Sååå liten och söt! Tänk att det inte alls var så länge sen när Olivia var sådär liten, och nu kändes hon som en jumbobaby jämför med lillan.
 
Maya
 
Jätte mysigt att ses och prata om allting. Och barnen lekte så fint ihop. Nicole lekte med Daniella, Bessa lekte med Jullan... grabbarna hade sina egna lekar.
Nån vecka sen träffade jag min väl Linda (<--- Sweetie) och hennes dotter Isabella också. Vi åt lunch ihop, pratade, skrattade. Barnen badade i poolen hos Mummu....
 
Isabella och twinsen i poolen
 
 
Alltid lika mysigt att träffa sina vänner. Det blir alltför sällan nuförtiden, men det blir så när alla har sitt, semestertider, man är bortrest- ja sceman passar inte ihop eller så blir det bara ändrade planer av olika orsaker. Man får ta vara på gångerna man kan ses :)
 
Dewin (<---systerson) och Olivia
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback