Ops she did it again....

Godmorgon där ute!
Jag och Olivia har just lämnat av stora syskonen på dagis och även idag gick det bra. Nu sover lilla Törnrosa då hon startade sin morgon redan klockan 6!
 
Jag sitter här framför datorn och dricker mitt morgonkaffe och läser Aftonbladet.
Snart ska vi bege oss till bussen, jag och snuttisen. Hon har tid på BVC och därefter ska vi gå runt lite i Handen.
Jag förstod själv också att det inte alls skulle funka med fodrade regnställ nu, mitt i sommaren, det är alldeles för varmt, what was i thinking... så det ska jag kolla på i centrum. Även en klänning till Nukke som hon ska ha på dopet och lite annat behöver jag köpa också. Hoppas att jag hittar det jag är ute efter...
 
Imorse när vi vaknade så tidigt så tänkte jag att vi kunde ta ett morgonbad. Nicole låg och sov fortfarande och vi gick och satte oss i badet. Tror ni inte att skitungen gör det igen?! Bajsar i vattnet menar jag! Kalabalik och upp med allihopa snabbt. Alla asgarvade åt lilla skitungen som satt där i vattnet...jätte roligt.... Tur att vi hann upp... sen var det bara att tvätta av snuttisen och sedan badkaret. Suck.Smiley
 
Hon som bajsade i vattnet...
Tröttisen...
 
 
På fredag ska Andres son Micael gifta sig, och jag kollade just efter tjejernas festklänningar- dom är alldeles för små!
Hmm...
Näe nu måste jag sätta fart och packa väskan och väcka Snuttisen!
 
Ha en fin dag! Smiley

Kommentarer
Postat av: Tanna

Kan inte annat än skratta, iaf när någons annans barns gör samma som Jax... dvs bajsar i badet.. Men det kanske är skönt för dom, med varmt vatten och slappnar av där...
Hoppas ni mår bra ! Kram

2013-08-20 @ 15:17:07
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Ilona

Åh du måste lägga upp bilder från bröllopet sen , är inte Micael ung?

2013-08-20 @ 22:58:38
Postat av: Helena H

Åh, ska Micael gifta sig?!
Önskar honom lycka till i framtiden! Hoppas allt från "förr" löst sig och att allt är lugnt nu.
Kram från Söderhamn

2013-08-20 @ 23:31:46
Postat av: Margareta

reagerade också på att Micael ska gifta sig. han är väl som min son dvs 19 eller han kanske fyllt 20. Hoppas verkligen att han är på rätt väg nu. Jag vet hur jobbigt det kan vara för de unga och hur fruktansvärt jobbiga de kan vara. Roligt att era relationer också tycks vara på rätt väg.

2013-08-21 @ 11:15:27
Postat av: pernilla

oj jag känner att jag börjar invadera din blogg nu,mycket frågor hoppas de e ok...
är det jobbigt att ta hand om 5 barn på samma gång?
är den största flickan den ända med bruna ögon?=)

2013-08-27 @ 20:47:55
URL: http://misssdifferent.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback