Kräftskiva/Grill/födelsedags fest

Lördag idag och vi är hemma och tar det lungt än så länge.
På förmiddagen kom min moster hit för att se hur vi bor och strax ska vi åka och titta på nån fotbollsmatch.
Igår träffades vi hemma hos Mummu och Puua för nån slags kräftskiva/grill och födelsedagsfirande. Min bror Toni fyllde år. Hela gänget var där, brorsan, Annna och barnen, syrran och barnen, min morbror Lasse med sin son Jon (<---som ska bli Olivias Gudfar), vi, moster och hennes son Jonne och hans fru Nita. Fullt hus.
 
Jag var jätte glad och skulle ta bilder med kameran, mamarazzi was in the house- men bubblan brast snabbt när jag skulle sätta på kameran och insåg att jag lämnat batteriet hemma.
Smiley
Så jag fick snällt ta bilder med kameran och det blir ju inte alls lika bra, men bättre det än inget- right?
 
På denna bild ser ni bla. min morbror Lasse med min kusin Jon, barnen och Anna och underst ser ni båda mina bröder Stefu & Toni.
 
 
Här är min systerdotter Felicia, min moster och Jon som leker med alla barnen, haha... Gissa om han var svettig när han var klar? Eller- när barnen var klara med honom!
 
Min bror Toni, Olivia med sin nya mössa och Andres & Puua som ska trixa..
 
STORT GRATTIS till min bror Toni!
 
Vi kom hem strax efter 21, så det blev inte så sent. Vi låg på soffan hela bunten en stund innan det var dags att sova , en efter en somnade dem där på soffan, och idag fick vi t om sovmorgon- wihooo!
 
Mummu & min moster har handlat lite nytt till Snuttisen, Tack, jag älskar Er!
 
Nu ska jag leta fram barnens lektält, får se vad dom säger när dem kommer upp...
Parallelt skriver jag på SVAR på alla frågor som jag fått, och jag har ju lovat att jag ska svara på alla. Det tar ett tag, just nu har jag skrivit hur "allting började" :)
 
Det kommer ;)
 
Här kommer en bild på Snuttisen på McD´s, Tandlös och allt!
 
Med den bilden avslutar jag denna inlägg, vi "hörs" snart igen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Måste bara fråga om gudföräldrar till era barn är alla från din sida bara? Får ingen från Andres släktingar vara det?

Svar: Hej! Nej det är inte bara från min sida, vi har nog lika många från varje sida. Olivia har en från min sida och en från Andres sida ;)
Me & My Baby Dolls

2013-08-31 @ 16:34:08
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback