Formex mässan 2013

God morgon fredag!
Sitter här vid datorn opch dricker mitt morgonkaffe. Är det verkligen så att ni känner er piggare av kaffe? Eller är det bara inbillning? Jag tror att jag inbillar mig bara, för att jag vill att det ska vara så. Igår tog jag en kopp kaffe ganska sent, för jag ville kolla på en film, men jag slocknade direkt efter koppen. That went well...
 
Igår var det Formex mässan i Älvsjö, jag och Olivia följde med min syster dit.
Mummu var så snäll och hade resten av järngänget hemma hos sig så länge, dom var i Handen på ärenden och olika lekplatser. På sistone har vi inte vart hos Mummu & Puua så mycket, mest för att jag inte vill störa och vara till börda. För visst blir det alltid full rulle när barnen kommer dit, familjen cirkus liksom. Dom har tjatat och frågat efter dem varje dag, men jag tyckte att Mummu behöver vila, haha. Jag vet att Mummu alltid ställer upp och hjälper när hon kan, men jag vill liksom inte behöva fråga. Men igår så fick dem vara med sin Mummu och dom var jätte glada.
 
Jag och Olivia tog bussen till Farsta, till syrrans salong (u-zone.se). Därifrån kte vi. Cheeezuz vad svårt det var att hitta parkering. Och cheeezuz så mycket grejer där fanns! Vi gick runt såhär: Loooved it, liked it, äää not so much..."
Jag hittade saker som jag ville ha med mig hem, meeeen för att handla där så var man tvungen att köpa te x minst 16 st av just den grejer, eller handla för ett värde av t e x 4 000 kr. Så vi beställde ingenting, men Karo tog med sig kataloger hem, hihihi... Jo, syrran beställde små speglar till salongen, jätte söta med "förstoringsglas", perfekt storlek att ha i necessären. Smiley Dem ska hon sälja på sin webshop sen för er som är intresserade.
 
Det var jätte mysigt att gå runt där med syrran, vi skrattade (som vanligt när vi gör något ihop) och vi gick läänge och drömde och pratade och bara var. Love it!
 
Kiitos kun sain tulla mukaan. Rakastan.
Nu måste jag och Vanessa skynda oss till bussen, vi ska till tandläkaren!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Nej jag blir inte pigg av kaffe jag måste nog vara immun mot det eller något ?!

2013-08-16 @ 14:37:25
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Karolina

Kiva kun lähit mukaan, love you! ❤

2013-08-16 @ 20:37:19
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Emelie Petersson

Åh jag blir super pigg av kaffe :-)
Vilka härliga bilder det var i detta inlägget :-)

2013-08-17 @ 21:29:08
URL: http://syrum.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback