Badankan och bilder från idag ♣

Tjohej, jag insåg att jag inte hunnit blogga alls under helgen. Sorry.
Det är kul när det är helg och hela familjen är samlad. Ungefär här skulle Andres fråga mig varför jag då höll till i källaren i ca. 2 timmar om jag ville umgås. Men när i helsinki hade jag kunnat ta tag i röran som jag påbörjade, om inte när han är hemma? Igår blev det gjort iaf, nu är förrådet i tipp topp skick igen, man kan komma in där och faktiskt hitta det man letar efter, hur bra är inte det?!
Sen har jag grejer som jag vill bli av med, så kolla Bloppisen!
 
Jag sorterade tjejernas kläder som blivit för små, dem börjar från storlek 86 då jag gjorde av med alla prylar och kläder eftersom jag inte trodde att vi skulle ha fler barn efter twinsen =).
 
I helgen må jag ha missat blogga, men jag har då inte glömt att fota. En massa!
 
Dem här bilderna på Olivia tog jag under förra veckan då vi var vid lill-Rudan och badade.
 
Våran lilla badanka älskar vattnet!
 
 
Olivia med sin pappa :)
 
Jonathan, våran lilla muskelknutte, hihih
 
Vanessa, Danilo & Nicole badar
 
Grabbarna på äventyr...
 
Andres kastar ungar i vattnet and they loved it <3
 
 
(Varför kan jag inte använda mina smileys längre...??)
 
Nu undrar jag om bad väder dagarna är förbi? Vad tror ni?
 
Här kommer lite bilder från idag också:
 
Danilo cyklade en runda...
 
På jakt efter körsbär...
 
Olivia
 
Vanessa
 
I lekparken
 
Trötta grabbar på väg hem...
 
Tänk att vara såhär glad direkt när man vaknar. Varenda gång. Våran lilla solstråle! <3
 
 
Danilo har feber idag. Han åt inte alls mat, han gick och la sig på soffan och somnade.
Vi tänkte gå ut strax, men han borde stanna hemma och vila, vilket han inte tycker är nån bra idé.
Olivia gillar inte fisk så mkt vilket hon fick idag. Jag fick muta/lura i henne efterrätt varannan sked, då gick den ner, haha...
 
Nu klagar hon i sin gå-stol igen: "aj aj aj aj..."
 
Och vet ni vad? Hon har nog lärt sig att krypa! Jag la henne på mattan idag och när jag kom tillbaka med tvätt så var hon på BALKONGEN!
 
Måste gå nu, ha en fortsatt fin helg allihopa :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Olivia e ju så gräsligt söt!! Ja alla de andra också men just den där lilla vill man ju bara äta upp :)

2013-08-11 @ 19:32:31
Postat av: mummu

Miten mummun Dano voi? ♡♡

2013-08-12 @ 09:03:52
Postat av: Em.

vilka härliga bilder :)

2013-08-13 @ 17:07:36
URL: http://emeliejohanna.blo.gg
Postat av: jasmin

Underbara bilder! :)

2013-08-13 @ 17:18:50
URL: http://stereolove.blogg.se/
Postat av: Isabell

Men gud vad söta!

2013-08-13 @ 17:20:57
URL: http://isaedvardsson.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback