1:a Augusti

Torsdag idag och det är Annas födesledag. Vad många det är som fyller år denna vecka, igår var det Puua, idag Anna och på lördag fyller Felicia 11 år. Party party party. Men så är det när man har stor familj/släkt. Love it.
 
Och så var juli månad slut. Sista sommarmånaden börjar idag och det känns jätte tråkigt. Bara några veckor kvar och sen börjar barnen på dagis redan. Har sommarlovet verkligen gått såhär fort?
 
Igår var vi på Puuas kalas, jag och barnen tog bussen till Port 73 och hann bara komma hem, ta på oss luvtröjorna och gå på födelsedagsfika. Andres hann precis med han också.
Mummu hade gjort en massa gott, och t om Olivia åt mycket tårta. Klart att hon också ska få när alla andra får.
 
Mina Hello Kitty´s
 
På väg till Puuas kalas
 
Vi kom allihopa fram till porten samtidigt- vi och 2 av mina syskon med familj.
På plats fanns redan Sami och sonen Milo, min bror Toni och hans pojkvän Tobias.
 
Emma snodde lilla snuttisen direkt, hon tar så bra hand om sin lilla kusin, vill alltid hålla henne, sköta om och gosa. 
 
Det är svårt att ta bild på Olivia nu, för försöker jag få henne titta på kamrean och precis när jag tryckt av vänder hon huvudet. Därför tittar hon upp på denna bild för jag apar mig och visar något för henne för att hålla hennes uppmärkamhet. 
 
Som jag skrev igår så var tjejerna inne på sina rum igår och plockade fram lite grejer som dom ville ge till Puua. Givarglädjen var stor och till slut hade dom packat 4 (!!) ryggsäckar fulla med saker till Puua som dom ställde i hallen.
Jag sa att dom inte får ta med sig så mycket saker för dom inte skulle orka bära, så dom tog bara en väska med sig...
 
Puua var jätte glad över sitt Mimmi skärp, diadem, gosedjur, prinsess blinkande spegel, hamster och en massa annat små prylar. 
 
Han fick ett kort som Vanessa hade packat ner också- klart man ska få ett kort när man fyller år!
Den såg ut såhär:
 
 
Snällt av henne att ge ett kort som hon fick själv i present när hon fyllde 4 år! 
 
Grattis igen Puua och tack för allt gott ni bjöd på! 
 
Undrar vad man ska hitta på idag då...  Vad gör ni en dag som denna?
 
Nu ska Nicole förbereda för sitt gästinlägg, håll utkik! 
 
P.S Jag ändrade min header bild, men jag tycks inte få den på "rätt" plats... 

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till puua

2013-08-01 @ 14:16:29
Postat av: Lisbeth

Så vakre barn:-)

2013-08-01 @ 20:11:21
Postat av: Nicole

Det har jag säkert nämnt det förut hur söta och vackra barn du har :)

2013-08-02 @ 12:53:02
URL: http://trollmamma.blo.gg/
Postat av: Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Vilka sötisar!!

2013-08-02 @ 16:03:23
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se
Postat av: ☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

Vilka sötnosar!

2013-08-02 @ 16:09:16
URL: http://peachpower.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback