Sommartider & vårrensning

Sommartider hej,hej sommartider!
 
 
Ingen har väl missat att vi är på sommartider nu? Tycker att den första dygnen är jobbigast att inställa sig till nya tider.
Påsken har bjudit på fint väder med mycket sol, kan man bli annat än glad då?
 
Idag tänkte jag vårstäda här hemma, eller vårrensa. Jag har en del grejer här hemma som jag borde ha lagt ut på Blocket, men jag kan ju köra med en "BLOPPIS" här med er först. (<--- Loppis på bloggen)
Jag är sugen på att ta tag i alla skåp och lådor och t om förrådet vill jag gå igenom. Jag behöver ordning och reda och jag gillar inte när det ligger en massa grejer nånstans som man inte använder som bara tar plats. Såg precis grabbarnas höstskor, men som dom hann använda bara några gånger innan det blev snö och dom blev för kalla. Och nu är dem redan för små... Skulle ha passat perfekt som vårskor, så håll koll- dom dyker upp på Bloppisen sen också.
 
Nu får ni et gäng bilder från diverse datum.
 
Fina, fina Nukke
 
Bessa läser bok hos Mummu
 
Mummu & Snuttis
 
Brudarna
 
Grabbarna bus väntar på att Puua ska komma 
 
Det är jätte intressant att kollapå fotboll med pappsen...
 
Puss på din mitt hjärta!
 
Vanessa fixar Felicias hår
 
 
Nähe, nu ska jag sätta igång!
Ha en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh vad jag önskar att jag kunde rensa och göra mig av med saker! Jag har såå svårt för det. Blir alltid nostalgisk och kan inte göra mig av med ngt pga att man fått det av den eller den :-) Eller så är det bra-att-ha-grejer dvs sådant som kaaanske kommer till användning någon gång. Hur tänker du när du rensar/kastar/säljer? Något tips till en med separationsångest ;-)?

2013-04-01 @ 10:46:39
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Så söt klänning Nukke har på första bilden!

2013-04-01 @ 12:11:02
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att nukke bara har glasögon ibland? Men Vanessa har alltid?

Svar: Vanessa har haft glasögon i över ett år nu för hon skelar och ser knappt nånting utan glasögonen. Nicole har ett liiiitet liten synfel som hon inte störs av, och hon ogillar glasögonen. Men vi försöker att hon ska också använda sina ;-)
Me & My Baby Dolls

2013-04-01 @ 21:21:03
Postat av: En flicka som är stark

Så skönt att våren är på väg :) Fina bilder!

2013-04-01 @ 21:26:06
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: D

men va fin blogg du har =)kram

2013-04-01 @ 21:41:17
URL: http://dixyyy.blogg.se
Postat av: Nelly Nahlbom

Söta bilder :)

2013-04-01 @ 21:53:54
URL: http://nellynahlbom.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback