Promenad, mat och sång...

Onsdag och solen skiner och fåglarna kvittrar!
Fasiken också att vi inte har nån sol på balkongen, förutom lite på förmiddagen. Jag & Olivia har vart på en promenad, höll på att flyga iväg, det blåser så mycket. Fick hålla hårt i vagnen för att den inte skulle rulla ifrån mig. 
 
Jag har precis gett lunch till Olivia och lagt henne på våran säng för att sova. Visst är det konstigt att JAG får byta tröja när HON har ätit?! 
Att jag aldrig lär mig... Hon nyser ju med all mat i munnen när jag är helt oförberedd och atjoo, så flyger allt hon hade i munnen på mig och mina kläder. 
 
Jag har suttit och sjungit med Olivia igen. Hon verkar inte gilla det så mycket, jag förstår inte varför...
Jag har musik på ofta här hemma och jag går runt och sjungger jämt. Sist jag skulle sjunga nånting för Olivia så började hennes underläpp darra och hon blev jätte ledsen. Och idag så gjorde hon allt för att överrösta mig med sina vackra toner av "sång". Hmm...
 
Nu har jag ätit klart min lunch här framför datorn, så nu tänkte jag lägga mig bredvid lillsnuttan och vila jag också, ta en liten powernap på en halvtimme eller så.
Huvudet känns riktigt tung just nu och jag har inte sovit så värst bra de senaste nätterna.
Lite för mycket tankar antar jag.
 
Snart är det dags att hämta barnen från dagis, så jag ska sätta fart! Misstänker att jag somnar så fort huvudet landar på kudden...
 
Bjuder på bilder på 2 av mina Prinsessor 
Vanessa & Nicole
 
Älskar Bessas min i den här bilden!)
 
Natti natti! 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka härliga bilder! :) Kram

2013-04-24 @ 16:29:40
URL: http://inifranochut.se
Postat av: Carina Widell

Jättehärliga bilder på dina prinsessor. Vilket långt fint tjockt hår de har båda två, de är verkligen jättesöta.

2013-04-24 @ 22:14:59
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback