Träning för lillsnuttisen

Tjohej!
Underbart väder det är ute! Eftersom vi endast har sol på våran balkong en stund på förmiddagen så passade jag på att lägga mig där och sola medans Olivia sov. Och jag somnade! Har fått ränder, så solen har tagit = me löööv.
Idag har jag fixat lite på balkongen, och sen bara gosat med lillsnuttisen.
Försöker lägga henne på magen lite varje dag, men hon gillar det inte alls. Idag var nog första dagen då hon låg på magen ganska länge. Ja, länge för att vara Olivia alltså. Andres kom hem med den här fina Disney pussel mattan igår till henne, den är perfekt, för den är mjuk för henne att ligga/sitta på.
 
Hon låg där och tittade på sig själv med min iPhone.  (Jag hade kamran på, vänd mot henne)
 
Min älskade snuttis!! 
 
Sen var det inte så himla kul längre...
 
Och idag bjuder jag bilder på mina 2 fina Prinsar.
 
Nu ska jag snabbt äta lite lunch och gå och hämta hem mina ögonstenar från förskolan, jag saknar dom jätte mycket!
Sen ska vi till lekparken, har redan packat med lite kakor Sen tar vi helg!
Nu vaknade Olivia också, time to go!
 
Ha en fin dag allihopa. Tack för att ni finns. 

Kommentarer
Postat av: Helena H

Vilka härliga träningsbilder på Olivia! :)
Hon är ju så otroligt söt. :)

Och grabbarna är stiliga som vanligt! :)

Nu ska vi äta lite middag o sen ner på kvällsöppet på stan o trängas med alla som ska in på nyöppnade HM. Folk köade tydligen imorse tre! timmar innan de premiäröppnade dörrarna. Fattar inte hur folk orkar.. Haha :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2013-04-25 @ 17:49:44
Postat av: Carina Widell

Tack själv för att du finns och delar med dig av din underbara familj till oss alla. Så tuffa dina två prinsar är, du har de två sötaste prinsar som finns.

2013-04-25 @ 18:37:44
Postat av: Karolina

Ihania kuvia! Pusu beso

2013-04-25 @ 21:26:09
URL: http://karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback